Leonie_M schreef:Ik heb nog een grote zak staan, die ik natuurlijk nooit op krijg. Dus mocht iemand in de omgeving van dordrecht magnesium nodig hebben dan kan je bij mij terecht
Hoeveel heb je en wat vraag je er voor?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:Heeft je jaarling wel vaste speelmaatjes en hoe lang komt hij/zij per dag buiten?Magnesium werkt niet als je jaarling zich dood verveelt natuurlijk..Ze hebben veel energie als ze jong zijn en willen veel spelen..
Karrimh schreef:pleiada schreef:Heeft je jaarling wel vaste speelmaatjes en hoe lang komt hij/zij per dag buiten?Magnesium werkt niet als je jaarling zich dood verveelt natuurlijk..Ze hebben veel energie als ze jong zijn en willen veel spelen..
je haalt de woorden uit mijn mond. zorg anders ook voor extra veel ruwvoer op stal, want een luchtzuiger kan zelfs zorgen voor koliek en dus uiteindelijk een nog minder leuk bericht.....
nitouche schreef:pleiada schreef:Heeft je jaarling wel vaste speelmaatjes en hoe lang komt hij/zij per dag buiten?Magnesium werkt niet als je jaarling zich dood verveelt natuurlijk..Ze hebben veel energie als ze jong zijn en willen veel spelen..
Ik kan vertellen dat dit paardje voldoende ruwvoer Tot zijn beschikking heeft![]()
wat betreft het luchtzuigen: als ik het paard naast hem uitmest staat hij te steigeren, daarnaast pakt hij een tiental seconde de tralies beet zonder te zuigen. Maar om dit te voorkomen moeten weer het voor zijn. Ik denk zelf dat het paard te veel energie heeft en daarom om aandacht vraagt. Het beste is meerdere uren naar buiten, maar helaas is het land hiervoor te nat. Dus is het behelpen met de paddock.
@lotte iwisch is ondertussen alweer 9 maanden. Tijd vliegt