marjolein_el schreef:Sorry ik heb het topic niet doorgelezen maar kan iemand mij vertellen wat er goed is aan bier voor je paard en wat het doet?
gaat glimmen , helpt hem beter te plassen , voor de benen is het goed ect.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:Citaat:Bier aan je paard is helemaal geen bizarre tip![]()
Doe het al jaaaaaaaaaaaren en mooi dat ze er van worden
Heb wel gehoord dat ze er lekker relaxed een proef op lopen...
xxOrlando schreef:marjolein_el schreef:nou plassen kan ze goed genoegMaar het is dus niet zo dat als ik het twee keer geef dat het beter word en als ik dan stop die benen weer terugkomen en ze niet meer goed plast ofzo
haha nee , als je het gewoon eens in de maand geeft is het prima, doe ik ook :p
quart
[quote="xxOrlando schreef:marjolein_el schreef:nou plassen kan ze goed genoegMaar het is dus niet zo dat als ik het twee keer geef dat het beter word en als ik dan stop die benen weer terugkomen en ze niet meer goed plast ofzo
haha nee , als je het gewoon eens in de maand geeft is het prima, doe ik ook :p
Sjuulie schreef:hij had problemen met plassen ( omdat hij niet genoeg dronk had hij ruis in zn urine ofzo) en deed er erg lang over om dan eindelijk te plassen.. omdat ik hem een week lang elke dag een flesje bier gaf ging hij meer drinken ( van bier krijgt hij meer zin in drinken, géén dorst zoals bij een zoutblok werd mij verteld ) en zn nieren werden gelijk gezuiverd.
zodra ik merk dat hij weer plasproblemen krijgt dan geef ik hem gewoon een week lang een flesje bier
)
Pytje schreef:ook omdat het waarschijnlijk zo een lichaamsvreemde stof is, dat het wordt uitgescheiden samen met andere vervuildende stoffen. maar of het echt goed is, dat vraag ik me af.
sjorsie schreef:oudere ruinen hebben vaak last van prostaat porblemen waardoor ze moeite hebben met plassen, elke dag een biertje helpt dit wat te vergemakkelijken voor ze
marjolein_el schreef:Ja je hebt er heeel veel dingen voor maar dat vertrouw ik allemaal niet zo ;p
Quartel: Maar dat van die benen die bijna ontploffen, komt dat doordat ze er niet meer zonder kan of omdat haar benen gewoon al zo waren?
Sappos schreef:Ik geef het wekelijks, paarden zien er super uit en zijn nooit ziek. Ook mijn naarling krijgt het, elke week een half flesje omdat het kleintjes zijnHeineken Oud Bruin is favoriet hier. Wil nog wel eens Rosé bier gaan proberenm lijkt me wel grappig. Mijn Duitser drinkt alles (red bull, cola, appelsap)