Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Marjan, een minder harde manenkam is al super goed natuurlijk! Vooral in een week![]()
Over de grootte van de mazen, ze zijn niet zo groot maar ze lubberen wel erg uit. Ik heb ook een net geprobeerd met 2 gesloten kanten, maar na 2 jaar uit hooinetten eten is ze er zo mega handig in geworden dat het allemaal niks uitmaakt. 2 netten over elkaar kan ik nog wel eens proberen, goeie tip![]()
Lijken mijn netten groot? Misschien denk ik daarom dat ik zo weinig voerhihi! Nee hoor vooral omdat ze het zo snel op heeft... maar de tip van 2 netten over elkaar ga ik zeker proberen
![]()
Vrij hangen van een net, bij mij hangt ie aan 1 kant tegen de muur, daar ontkom je ook niet aan denk ikWe hebben een ring in de stal gemaakt, ik sluit de hooinetten af met een karabijnhaak, zodat de mensen op stal hem alleen maar op hoeven hangen aan het haakje, ik wil het hen zo simpel mogelijk maken natuurlijk want ik ben al enorm dankbaar dat zij hieraan willen meewerken, dat is lang niet op alle stallen mogelijk...
[ [url=m/mWUrid.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeika, welkom! Leuke pony heb jeweet je toevallig ook wat hij kreeg voordat hij bij jou kwam? Want misschien stond hij zich wel dag en nacht vol te eten in de wei, dan behaal je al snel winst met iets minder gras bijvoorbeeld
Poekkie schreef:Ik heb die netten ook MarjanB, maar kon ze alleen maar vinden in 3x3? Mag ik vragen waar jij 2x2 hebt gevonden?
linda2008 schreef:Jeika, welkom! Leuke pony heb jeweet je toevallig ook wat hij kreeg voordat hij bij jou kwam? Want misschien stond hij zich wel dag en nacht vol te eten in de wei, dan behaal je al snel winst met iets minder gras bijvoorbeeld
Jeika schreef:Ik weet niet of ik dat durf, hij kan soms best heftig schrikkenMaar misschien lukt het wel als iemand met me mee gaat, bedankt!
marley93 schreef:Jeika schreef:Ik weet niet of ik dat durf, hij kan soms best heftig schrikkenMaar misschien lukt het wel als iemand met me mee gaat, bedankt!
Als hij een bitje is gewend, kun je misschien met hoofdstel in fietsen? Ik neem mijn paard ook niet aan zijn halster mee, daar vind ik hem net iets te rillerig voor af en toe.