Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:Josien, als je een thinline neemt, die kan je gewoon aan het halster doen. Dat is voor een pensionhouder niet meer werk met op doen, dan het halster in de ochtend.
linda2008 schreef:Overigens zojuist de kliniek gesproken en de afspraak verdubbeld zodat er ook ruim tijd is om te spreken over voeding en haar bultjes (want als dat niks voedingsgerelateerd is, kan ze gewoon weer fiberforce krijgen) !
Daihyo schreef:Ik heb vandaag weer eens gewogen. We hadden een nieuwe lading voordroog, wat een stuk fijner was.
Ze krijgen nu stroogbegrazing (1meter bij 17/18 meter) per dag en 8,5kg voordroog en 4kg gerstestro met 4 paarden. Ze mogen zonder gras 10kg voordroog en 6kg stro hebben. Dus dat is netjes zo
linda2008 schreef:Samy, bedankt voor je reactieik ga het maandag met de kliniek overleggen
![]()
Wegen word morgen, batterij was leeghihi
Maar dit zijn dus haar hooinetten (de vierde hangt al in stal), de zwarte is voor de nacht, daar zit meer in dan in de roze![]()
Vooral de roze vind ik echt maar triest om te zien, daar eet ze echt niet lang van
[ [url=m/ZQQFTg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo staat ze er nu voor, ik vond haar zelf nu keurig op gewicht maar van de kliniek moest ze dus wat afvallen![]()
[ [url=m/DYP7K5.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Heb je wel pijnstillers in huis? En hoe wordt je pony verder gehouden, mocht hij de weide op gaan, direct er afhalen! Op hooi en rust, koelen, pijnstillers er in.