Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lizenlotte schreef:Die van mij eet de alpengrün heel graag, wat ik wijt aan de hoeveelheid suiker die er in zit.(9,4de comfort heb ik vorig jaar gevoerd, dat vond ze dan weer niks aan. Sinds een paar dagen krijgt ze vitalbix Balance +, wat er tot nu toe goed in gaat ook al zit er maar 4 % suiker in. Hopelijk blijft dat zo!
Miran schreef:Lizenlotte schreef:Die van mij eet de alpengrün heel graag, wat ik wijt aan de hoeveelheid suiker die er in zit.(9,4de comfort heb ik vorig jaar gevoerd, dat vond ze dan weer niks aan. Sinds een paar dagen krijgt ze vitalbix Balance +, wat er tot nu toe goed in gaat ook al zit er maar 4 % suiker in. Hopelijk blijft dat zo!
De Balance+ heeft 9% (suiker en zetmeel), de Agrobs muesli 11.9%. Zetmeel telt ook mee, zo zit het al een stuk dichter bij elkaar
Lizenlotte schreef:Die van mij eet de alpengrün heel graag, wat ik wijt aan de hoeveelheid suiker die er in zit.(9,4de comfort heb ik vorig jaar gevoerd, dat vond ze dan weer niks aan. Sinds een paar dagen krijgt ze vitalbix Balance +, wat er tot nu toe goed in gaat ook al zit er maar 4 % suiker in. Hopelijk blijft dat zo!