Mijn pony is aan het herstellen van HB, dus trainen wil nog niet echt. We bouwen nu langzaam op, maar ik zie haar wel afvallen nu ze niet meer op gras staat
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:Valt die van jou af met 10 kg hooi en 7 uur weidegang per dag?
Dan kan ik die van mij de kliniek inrollen denk ik. Oneerlijk![]()
Hoe groot is ze?
Leo schreef:Mijn paard heeft zichzelf ergens vannacht op de wei geholpengeen idee hoe lang hij er gestaan heeft maar gezien de hoeveelheid mest was het langer dan een uurtje.
Totaal ongunstig dus, en komende dagen mag hij er even vanaf blijven. Hopende dat hij het kunstje niet nog eens uithaalt natuurlijk.
Josien_ schreef:Welke graasmaskers gebruiken jullie nu?
Ik lees wat goede verhalen over de Best friends Grazemore en het thinline graasmasker.
Leo schreef:Probeer de kaakband wat meer achter op de kaak te hebben lopen, dan ligt het wat stabieler is mijn ervaring met dat model.het is soms echt even zoeken met de juiste instellingen van de banden.
Van de onderste is de korf idd echt te ruim, vervelend dat de grijze te kort is. Kan het kopstuk niet langer worden gemaakt?
Veulen84 schreef:Ik wou eigenlijk zeggen dat die grijze te smal lijkt. Kunnen daar wel echt 3 vingers tussen?
Bij de onderste lijkt het net alsof de afstelling ongelijk is. Volgens mij als je die verschuift zou de kaakband wel op het midden van de wang uitkomen en wiebelt ie inderdaad veel minder.