Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luca03 schreef:Ik had vorige week één van m'n shets haar graasmasker om gedaan. 3 dagen later stond ze met 2 grote schuurwonden op haar kin en een grote zwelling daar. Het is gevoelig maar ik mag er wel gewoon aanzitten...
We zijn inmiddels 3 dagen verder en de zwelling is nog niet afgenomen, is ook wel kei hard en twijfel een beetje of ik het nog even aankijk of de DA laat komen
Ze eet verder wel goed enzovoort. Nog mensen die dit meegemaakt hebben?
Felien_Kyra schreef:Hey! Blijf vanuit hier fijne raad krijgen dus voordat ik mijn hoefsmid app/ bel.
Is er iets wat ik kan doen om de hoeven sterker te maken? Ik rijd nu lekker veel buiten en dat is hartstikke leuk, alleen gaan de hoeven nu best hard slijten. Ik stap alleen op de harde wegen, maar dit zijn best hele stukken. Ik merkte afgelopen week dat paden met steentjes in tegenstelling tot voorheen wat naar waren voor dr, als in, ze liep hier af en toe wat gevoelig. Ik weet dat er hoefschoenen zijn, maar wil eerst even kijken of er meer aan te doen is. Ijzers zijn voor mij geen optie.
Juniores schreef:Wat een verschil al Saams! Staan ze nu ook op een andere wei of hebben ze al dat gras van de bovenste foto al opgegeten?