Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Zijn hier mensen die Vitalbix Balance+ muesli voeren?
Ik ben inmiddels met mn tweede zak bezig. Heb het idee dat mijn 2 pony's meer explosief en onrustiger zijn dan voor dit voer. Meer mensen met deze ervaring?
manzano schreef:wendy1987 schreef:Omdat de horseadds in ik meen uit mijn hoogd in mangaan, vitamine e, en magsnsium hoger zit en die zijn juist belangrijk voor mijn pony..
Verder lijken ze erg op elkaar dus ga het iig 1 keer proberen.
Oh eenmalig wisselen... Sorry ik las het verkeerd. Ik dacht afwisselen.
wendy1987 schreef:horseadds ga ik ook proberen, denk ik dat ik ga wisselen tussen equilin en deze. Horseadds lijkt zelfs iets beter te zijn in de vitamine die ik graag extra wil geven en is gewoon voordeliger, maar pony doet t nu eindelijk goed op equillin dus vandaar denk ik om en om
Macs schreef:Phonix schreef:Soja kan de hormonen van merries storen en de wordt vaak genmanipuleerd wat vaak allergies, maagklachten en zo voort kunt vooroorzaken. Dus het is belangrijk om het juiste soja product te kiezen.
Van 9% tot 21%. Jeetje. Het is al duur genoeg…
Heb je hier wetenschappelijke bronnen bij?
maralyn schreef:Phonix schreef:Soja kan de hormonen van merries storen en de wordt vaak genmanipuleerd wat vaak allergies, maagklachten en zo voort kunt vooroorzaken. Dus het is belangrijk om het juiste soja product te kiezen.
Van 9% tot 21%. Jeetje. Het is al duur genoeg…
Heb je hier wetenschappelijke bronnen bij?