De ruin is knoepelhard, een echte 'die hard' maar hij wordt ook een dagje ouder en 6 weken prednison hakt er ook in.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Illusion1990 schreef:Maar weer even een reactie van mijn kant. Illusion gebruikt nu geruime tijd de Horseflex. We zijn er erg tevreden over. Het is de Glucosamine met MSM. Zojuist pot nr 3 besteld. Deze keer een kilo pot. Snelle levering ook. Zijn er mee Bokkers die de Horseflex gebruiken?
Door dit topic heb ik uiteindelijk de overstap gemaakt van een pure glucosamine naar de mengvorm met MSM. Ik moet eerlijk toegeven dat dit een nog beter resultaat geeft!
Kitty_ schreef:Ik heb vandaag mijn eerste pot Horseflex binnen gekregen. Voor de gene die dit ook gebruiken, hoeveel geven jullie hier per dag van aan je pony/paard? Ik heb een e-pony van 450-500 kg.
MarisftRoos schreef:Illusion1990 schreef:Maar weer even een reactie van mijn kant. Illusion gebruikt nu geruime tijd de Horseflex. We zijn er erg tevreden over. Het is de Glucosamine met MSM. Zojuist pot nr 3 besteld. Deze keer een kilo pot. Snelle levering ook. Zijn er mee Bokkers die de Horseflex gebruiken?
Door dit topic heb ik uiteindelijk de overstap gemaakt van een pure glucosamine naar de mengvorm met MSM. Ik moet eerlijk toegeven dat dit een nog beter resultaat geeft!
Ik gebruik Horseflex ook, mijn pony heeft verbeening van het hoefkraakbeen en rv een slecht straalbeen.
Liep stokkreupel en stram. Meegenomen uit de kliniek en op de horseflex gezet. Hiervoor gebruikte ik Cortaflex HA maar dit gaf geen resultaat. Inmiddels loopt mevrouw weer helemaal goed en krijg ik vaak de vraag of dit dezelfde pony is als een paar maanden terug, ze doet iedereen verbazen
Kitty_ schreef:Illusion, wat is voor jou de reden geweest om van de Vitella over te stappen naar Horseflex, en merk je veel verschil? Ik zie dat je glucosamine en msm ook zelf kunt mengen.