Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Nette website. Informatief vind ik 'm erg goed. De inleidende tekst is ook erg leuk geschreven, maar zet daarmee we de andere (pavo) producten in een wat slechter daglicht. Maar dat terzijde
Ik blijf dit topic nog volgen om te kijken hoe de ervaringen bij anderen blijven.. vooralsnog ben ik tevreden dieetmix gebruiker en gezien de meerderheid aan biotine en de kleinere prijs, is er voor mij nog geen reden om over te stappen
Jotoma schreef:Nette website. Informatief vind ik 'm erg goed. De inleidende tekst is ook erg leuk geschreven, maar zet daarmee we de andere (pavo) producten in een wat slechter daglicht. Maar dat terzijde
Ik blijf dit topic nog volgen om te kijken hoe de ervaringen bij anderen blijven.. vooralsnog ben ik tevreden dieetmix gebruiker en gezien de meerderheid aan biotine en de kleinere prijs, is er voor mij nog geen reden om over te stappen
madamX schreef:Jotoma schreef:Nette website. Informatief vind ik 'm erg goed. De inleidende tekst is ook erg leuk geschreven, maar zet daarmee we de andere (pavo) producten in een wat slechter daglicht. Maar dat terzijde
hmm... en wie beter leest ziet nogal wat tegenstrijdigheden. Geen product voor mijn paarden in elk geval.
Tinkels schreef:Is dit ook geschikt voor oudere paarden met pensioen?
Die moeilijk op gewicht blijft...
Jannepauli schreef:MadamX heeft haar aandelen elders ondergebracht
Citaat:Tsja het voer wat zij voert, voer ik ook! Het beste na mijn idee..
maar ben wel benieuwd wat ze hiervan vindt
ceasario schreef:Dat weet men niet zolang het niet in een wetenschappelijke test is geweest..
Meeste producten worden op de markt gegooid zonder een degelijk onderzoek..
Men kijkt wel hoeveel liefhebbers men kan warm maken..Dat is duizende malen goedkoper dan..er een echt onderzoek van te maken..
Al die personen die met hun dieren meedoen zijn eigenlijk "onbetrouwbare" testers....er is geen een omstandigheid gelijk.