Nieuw voer van Pavo: Care4life, wie ook tester?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: Nieuw voer van Pavo: Care4life, wie ook tester?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:50

Hier komt het volgende week binnen. Ben benieuwd!

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 19:22

ik heb vandaag een zak mee genomen, dus hier al verkrijgbaar

pluisbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:28

Ik denk dat de bevoorrading vanuit het noorden gebeurd ;)

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:40

volgens mij niet, volgens mij verder het land in, maar mischien dat ze het hier al in het voren hebben besteld

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 21:53

Voor zover ik weet staat de fabriek in de buurt van Boxmeer.

pluisbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:59

Dat is 15 km van hier, raar toch,maar het zal wel komen, even geduld hebben

Pavo_GT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:03

Ik lees over Pavo dealers die nog niet over het product hebben gehoord? Zouden jullie (per pb) willen doorgeven welke dealers dit zijn?
Want al onze dealers krijgen nieuwsbrieven en dit product is daar al zeker 3x in voorbijgekomen.. Ook zijn er momenteel dealeravonden om de dealers informatie over het product te geven. (Welkoop/BoerenBond gaat wel apart)

Het voer is sinds afgelopen maandag door alle Pavodealers te bestellen. Wanneer ze het binnen hebben hangt dan af van of ze het bestellen en wanneer ze geleverd worden.

Welkoop/BoerenBond krijgen het ook allemaal, maar zoals eerder aangegeven komt het daar in plaats van de Kruidenmelange dus zal het per filiaal wat verschillen vanaf wanneer de C4L er ligt.

De fabriek staat trouwens in Heijen en van daaruit gaat het het hele land door :D

Hebben jullie de website al gezien? http://www.pavocare4life.net
Laatst bijgewerkt door Pavo_GT op 07-11-12 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:12

Duidelijke uitleg bij de veelgestelde vragen op de website, top!

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:01

ik vindt het er erg goed en smakelijk uit zien, denk ook wel dat ze het erg lekker vinden. de prijs vindt ik wat minder, 17 euro voor 15 kilo.....

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:38

Nette website. Informatief vind ik 'm erg goed. De inleidende tekst is ook erg leuk geschreven, maar zet daarmee we de andere (pavo) producten in een wat slechter daglicht. Maar dat terzijde :)
Ik blijf dit topic nog volgen om te kijken hoe de ervaringen bij anderen blijven.. vooralsnog ben ik tevreden dieetmix gebruiker en gezien de meerderheid aan biotine en de kleinere prijs, is er voor mij nog geen reden om over te stappen :)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:35

Jotoma schreef:
Nette website. Informatief vind ik 'm erg goed. De inleidende tekst is ook erg leuk geschreven, maar zet daarmee we de andere (pavo) producten in een wat slechter daglicht. Maar dat terzijde :)
Ik blijf dit topic nog volgen om te kijken hoe de ervaringen bij anderen blijven.. vooralsnog ben ik tevreden dieetmix gebruiker en gezien de meerderheid aan biotine en de kleinere prijs, is er voor mij nog geen reden om over te stappen :)

Mee eens! Hier nog een dieetmix gebruiker. Al wacht ik tot ik C4L kan bestellen, ik wil het proberen omdat je er a. minder van hoeft te voeren dan de dieetmix, b. de kruiden staan me aan en c. iets extra's voor de gewrichten is welkom.
Ben dus heel benieuwd om te testen!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:54

Website kwam ik gisteren tegen ziet er netjes uit.

Zal eens kijken wanneer het verkrijgbaar is bij de welkoop bij ons in het dorp.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:04

Ik heb ook.een zak gehaald net. Bij.een particuliere dealer. Zij gaat hem verkopen voor 16 euro

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:01

Pavo_gt, nette website. Er staan op de pagina van de kruiden 2 spelfouten: eentje bovenin (belangrijk, maar dan met spelfout) en eentje onderaan (bevorderdt).

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:32

Jotoma schreef:

hmm... en wie beter leest ziet nogal wat tegenstrijdigheden. Geen product voor mijn paarden in elk geval.

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:32

Is dit ook geschikt voor oudere paarden met pensioen?
Die moeilijk op gewicht blijft...

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:33

madamX schreef:
Jotoma schreef:

hmm... en wie beter leest ziet nogal wat tegenstrijdigheden. Geen product voor mijn paarden in elk geval.

Vertel eens MadamX

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 01:32

MadamX heeft haar aandelen elders ondergebracht :+

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:50

Jannepauli schreef:

:j

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:14

Iemand met paarden én aandelen.... doe ik toch iets niet goed :D

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:31

Jotoma schreef:
Jannepauli schreef:

:j

Tsja het voer wat zij voert, voer ik ook! Het beste na mijn idee..
maar ben wel benieuwd wat ze hiervan vindt :)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:36

Tinkels schreef:
Is dit ook geschikt voor oudere paarden met pensioen?
Die moeilijk op gewicht blijft...

Dat weet men niet zolang het niet in een wetenschappelijke test is geweest..
Meeste producten worden op de markt gegooid zonder een degelijk onderzoek..
Men kijkt wel hoeveel liefhebbers men kan warm maken..Dat is duizende malen goedkoper dan..er een echt onderzoek van te maken..

Al die personen die met hun dieren meedoen zijn eigenlijk "onbetrouwbare" testers....er is geen een omstandigheid gelijk.
Maar dat is algemeen bekend in het paardenwereldje..Er lopen zeer veel "jomanda's" rond.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:51

Jannepauli schreef:

Citaat:
Tsja het voer wat zij voert, voer ik ook! Het beste na mijn idee..
maar ben wel benieuwd wat ze hiervan vindt :)

Dat leek mij ook het beste. Toen ik het ging voeren raakte mijn paard spierbevangen, vitamine/mineralen tekort en kreeg een slokdarmverstopping. Dus tja, ook over dat voer zijn de meningen en ervaringen verdeeld..

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:11

ceasario schreef:
Dat weet men niet zolang het niet in een wetenschappelijke test is geweest..
Meeste producten worden op de markt gegooid zonder een degelijk onderzoek..
Men kijkt wel hoeveel liefhebbers men kan warm maken..Dat is duizende malen goedkoper dan..er een echt onderzoek van te maken..

Al die personen die met hun dieren meedoen zijn eigenlijk "onbetrouwbare" testers....er is geen een omstandigheid gelijk.

Hier heb je wel een goed punt. Door deze proefperiode 'test' te noemen worden verwachtingen gewekt die niet waar gemaakt kunnen worden. Een echte test hoort dubbelblind te zijn, een langere periode te bestrijken...

Denk aan het voorbeeld van de ratten. 90 dagen GMO graan of biologisch graan maakte geen verschil. Let wel, in een mooie klinische testomgeving, alles goed en wel. Dus GMO is veilig?
Bleek dat er op een tweejarige test allerlei rare soorten kanker voorkwamen bij de GMO groep. "Maar we testen normaal alles over 90 dagen!" Eh ja, of er wordt niet getest (of in ieder geval niet over gepubliceerd zoals hier bij C4L)... Wat weten we nu eigenlijk? Vrij weinig, dat is zeker.

Nou verwacht ik geen gekke dingen van C4L. Pavo is een gerenomeerd merk dat zeker onderzoeken heeft lopen. Maar misschien juist omdat dit zo'n nieuw voer is in zijn soort, zou ik klinische testen eigenlijk wel prettig vinden om te kunnen bekijken. En dan natuurlijk niet deze stunt om te laten testen, want of een, geen of veel paarden het graag eten (wat is graag?) daar heb ik weinig aan.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:41

Wat Caesario en Safiera aandragen vind ik eigenlijk onzin. Wat zou je in hemelsnaam 'wetenschappelijk' moeten onderzoeken? Van alle losse componenten is méér dan uitgebreid onderzoek te vinden als je toegang hebt tot de wetenschappelijke publicaties, zo ook over de wisselwerking van de toegevoegde stoffen (kruiden, mineralen en vitamines). Om er dan ook nog GMO bij te slepen ..