Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debski schreef:Is iemand hier bekend met marstal provacal structuur? Kan er nog niet zoveel over vinden. Graag hoor ik ervaringen en ik zou het wel eens willen proberen voor mijn paard.
ingvdh schreef:soms krijg je wel antwoord soms niet op het voedingsadvies![]()
Ik heb het destijds aangevraagd en daar kwam optimaal uit in combinatie met force. Mijn paard kon wat kilo's kwijt en die is hij allemaal kwijtgeraakt in een periode dat hij stil stond, het is dus duidelijk niet genoeg, nu moet hij weer aan de gang en hij viel steeds verder in. Op mijn vraag wat ik bij moet gaan voeren heb ik nog geen antwoord en heb dus terug gegrepen op de spelt en dat bijgegeven zodat hij niet verder afvalt en daar doet hij het goed op.
Misschien hier nog opties?
ingvdh schreef:@ kevje06, die neemt weer contact op met marstall, dus dat schiet niet echt op, maar in combinatie met de spelt gaat het goed, dus dat hou ik er dan maar in voorlopig
Karin schreef:Weet je zeker dat we het over dezelfde Corn hebben? Mijn Corn vind ik namelijk juist ontzettend droog, net cornflakes met havermoutvlokken erdoor. De Champion is idd vettig.