Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iccc schreef:Ik heb ook advies gevraagd voor mijn paard bij horseadds het zag er allemaal op papier goed uit.
Wat kreeg jij voor advies applepapple voor je jonkie?
Ik zocht wat voor mijn mega grote merrie dus nu wat arm bespierd en kwa vet is door haar groei. Maar doet verder nog weinig tot niks in het werk behalve wat grondwerk.
Ik kreeg de balancer graanvrij met de proti plus dus eigelijk sojaschroot ivm eiwitten..
Kwa prijs leek het wel oke zou 60 dagen doen met een zak van 37 euro.
Miran schreef:Is er iemand die de balancer van Horseflex voert en voor mij een foto van het etiket wil maken? De gehaltes staan niet online omdat het per batch kan wisselen maar ik wil graag een iets meer onderbouwde keuze maken. Ik voor nu de balancer van Okapi/Pure Horse en daar ben ik tevreden over maar ik zou graag afwisselen.
Sil1985 schreef:Ik voer mijn oudje van 24 pavo vital. Maar hij heeft vorige week koliek gehad en is gelukkig weer opgeknapt. Alleen voerde ik hem daarvoor de pavo vital en had hij last van stalbenen. Omdat hij dus koliek heeft gehad ben ik dus gestopt met de vital omdat ik het voer weer rustig wou opbouwen. Maar sinds dat ik met de vital ben gestopt heeft hij niet meer last van stalbenen. Zijn er meer die hier ervaring mee hebben?
ellepel schreef:ja toevallig kwam ik die gister tegen ,ik was op zoek naar rijstzemelen.
en ze verkopen muhldorfer voer,en dat is wel mooi merk.
denk dat het wel te vertrouwen is hoor,ik heb gezocht naar reviews maar kwam niks negatiefs tegen.
heb trouwens zelf er niet besteld,heb gekozen voor de bodybuilder van mijten,was toch wat goedkoper en via petsplace snel bezorgd