plutolover schreef:op moment geef ik deze
https://www.purepaardenvoeding.nl/produ ... e-balance/
in vergelijkbaar met andere balancers moet je wel wat meer geven. Maar dat vind ik juist fijn. Want ik gaf steeds een balancer samen met meusli om ook de suplementen te mengen. Mijn jonge haflinger heeft maagzweer gehad dus ik geef liever niet iets waar de stekelige lucerene inzit.
Ook mijn oudere haf heeft wat suplementen kan ik met net dat wat meer balancer het mengen. Bij hem doe ik dan wel nog een senior fiber mix van pavo erdoor maar niet veel.
Het is een prijzige balancer maar dat is equilin en oerbalans ook en dan moest ik echt nog graanvrij meuslie bij kopen. Dus ik denk dat in verhouding niet veel uit maakt. En mocht ik een grasmix/ruwvoermix erdoor doen doe ik daar veel langer mee dan met meusli omdat ik daarvan gewoon handje door heen geeft.
De mijn eten het met smaak.
Van de equilin gaf ik altijd gewoon de balancer. Ik vond de basic erbij geven echt te prijzig worden zeker met 2 paarden. Ik ken de verkoper astrid van pure feed ook, en ze heeft mij goed advies gegeven zonder echt een verkoop praatje mijn voer is de beste. Ik heb haar ook nog vragen gesteld over voer en andere voer gerealteerde dingen. En altijd vriendelijk te woord, en ook al wist ze dat ik wat anders gaf nooit een verkoop praatje van je moet mijn voer kopen is beter. Nee gewoon haar eerlijke mening en daar hou ik van, daarom ook ik gedacht ik geef de pure feed de ze verkoopt een kans.
De equilin vind zei ook een goede balancer.
maar de pure feed geef ik nog nog te kort om nu wat van te zeggen omdat ik nog in de overgang fase zit van oude voer naar het nieuwe voer.
Deze geef ik sinds kort mijn paarden en pony’s ook samen met het lijnzaad van pure feed. Ze vinden het heerlijk. De prascend voor de pony’s gaat er door en ze eten het zonder problemen op.
Hiervoor de victorieus secret van Astrid gegeven. Mijn paarden vonden die wel lekker, de pony’s niet. Ook de pure trace waren ze niet allemaal even enthousiast over.