Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pally schreef:Ik had bij die van mij, voor de nacht, de helft van het voordroog/hooi vervangen voor stro. Kom ik net bij stal, zie ik dat hij niks van het stro heeft gegeten. Maar dan ben ik weer bang dat hij te lang zonder ruwvoer staat. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.....
MissyNr1 schreef:Hebben jullie misschien ervaring met het geven van regumate en het ontstaan van overgewicht? Ik ben al een tijd veel strikter met het voerrantsoen maar ze lijkt eigenlijk alleen maar dikker te worden.. nu staat ze ruim een half jaar op regumate en dacht misschien speelt dat ook mee?
Poekkie schreef:Linsey, Met die rassen die standaard op ‘energy-saving’ modus staan is het moeilijk he...
met die mate van beweging zou je denken dat je zelfs moet bijvoeren, maar ik herken de strijd met mijn haf. Frustrerend als anderen met hun warmbloedje een weekend weggaan en terugkomen met een paard van 15 kg lichter
MarliesV schreef:Wanneer meten/wegen jullie altijd?
Poekkie schreef:Ik meet zo’n 3x per week en aan de schoft. Is een beetje een gewoonte geworden voor het rijden.
Schommelt het bij de buik niet heel veel? Ik dacht altijd dat de buik niet mocht meegenomen worden omdat dat heel hard afhangt van de darmvulling op dat moment?