Vanavond weer hop geplukt, om te proberen te planten, op water gezet voor wortels te laten groeien.
Vorige keer is het niet gelukt, helaas …

En al wat te snoepen gegeven

Groet Karin.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Hier al flink rozenbottels aan het oogsten.
Hebben jullie nog ideeën om voor de winter te verzamelen?
missfalki schreef:Varkensgras hier ook bekend … maar nog niet om te geven, hier laten ze het wel staan!
Vanavond weer hop geplukt, om te proberen te planten, op water gezet voor wortels te laten groeien.
Vorige keer is het niet gelukt, helaas …maar vind de hopbellen zo mooi
![]()
En al wat te snoepen gegevenmaar wederom hoefden ze het niet.
Groet Karin.
tamary schreef:Engerlingen is droogte, lage ph en slecht bodemleven (heb die krengen ook). Flink compost er in en zak kippengrit (welkoop eigenmerk profijt is schelpenkalk nl).
tamary schreef:Engerlingen is droogte, lage ph en slecht bodemleven (heb die krengen ook). Flink compost er in en zak kippengrit (welkoop eigenmerk profijt is schelpenkalk nl).
s_v schreef:Jeej, de bermen beginnen weer vol te staan met lekkere snackjes voor onze vriendjes! Vandaag ben ik al even op prospectie gegaan, morgen ga ik lekker met een grote tas op pluk wandeling![]()
Nu vond ik hier in de omgeving veel wilde viooltjes, weten jullie of die ook eetbaar zijn? Aangezien gewone viooltjes eetbaar zijn voor mensenHet lijkt mij wel een leuke kleurrijke toevoeging aan de 'salade'
Peetstap schreef:s_v schreef:Jeej, de bermen beginnen weer vol te staan met lekkere snackjes voor onze vriendjes! Vandaag ben ik al even op prospectie gegaan, morgen ga ik lekker met een grote tas op pluk wandeling![]()
Nu vond ik hier in de omgeving veel wilde viooltjes, weten jullie of die ook eetbaar zijn? Aangezien gewone viooltjes eetbaar zijn voor mensenHet lijkt mij wel een leuke kleurrijke toevoeging aan de 'salade'
Je kunt ook paardje meenemen naar buiten en zelf laten scharrelen wat ze nuttig en lekker vinden![]()
Doe ikzelf paar keer per week, zeker nu ook goed voor eigen conditie (en mentaal)