xHaithi schreef:Voor diegenen die dit naast hun studie hebben gedaan, was dit doenbaar? Zijn jullie er veel tijd aan kwijt? Ik zit te twijfelen me in te schrijven voor een volgende sessie. M'n vriend doet nu iets gelijkaardigs via Harvard (die hebben blijkbaar ook dergelijke programma's) en het begint nu toch wel te kriebelen om zelf deze cursus te gaan volgen. Alleen zit ik ook nog op de hogeschool en ik ben bang dat dit lastig te combineren wordt..
Het is goed te doen hoor! ik heb ook niet de discussies gevolgd op het forum.
Als je een uurtje per week vrij houdt kun je dit denk ik wel makkelijk redden (de tekst lezen en daarna de quiz maken)
) had ook geen zin om verder op te zoeken... misschien dat ik morgen de quiz nog eens doe... maar nu is het bedtijd.
Dan klinkt het wel doenbaar, als het maar zo'n uurtje of 2 is ^^
) mag ik ze haar stellen zodat het wat sneller gaat, zodat ik het certificaat hopelijk nog kan halen. Mijn zinsconstructie was een beetje raar hierboven
Dat ik niet alles 20 keer op moet zoeken en moet googelen en dergelijke. Dan kan ik me nadien op m'n gemak misschien wat verder verdiepen en de leerstof opnieuw rustiger doornemen, maar dan zit er geen tijdsdruk meer op. Als dat niet genoeg is, is het jammer maar helaas
Biologie was nooit echt mijn ding dus had best moeite met week 2 om eerlijk te zeggen. En met sommige Engelse vertalingen liep ik in de knoei maar alles is gelukkig op zijn pootjes terecht gekomen. 2x 90% behaald, vind ik een mooie score