Nieuw voer van Pavo: Care4life, wie ook tester?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:29

Ik heb gisteren een belrondje gemaakt en diverse voerhandelaren gesproken. Op één uitzondering na, wisten de dames/heren niet waar ik het over had - terwijl ze allemaal Pavo voeren in het assortiment hebben.

Degene die wel op de hoogte was, had erop gerekend proefverpakkingen ( 3 kg) te krijgen maar wist te vertellen dat PAVO er kennelijk te weinig had laten maken en verschilende leveranciers die verpakkingen niet hebben gekregen. Hij verwachtte het zakgoed volgende week vrijdag geleverd te krijgen.
Ik hoorde van hem ook dat de Boerenbond/Welkoop hun medewerkers/verkopers nooit naar introductieavonden stuurde, geen wonder dus dat ze daar niet weten wat nieuw is.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:32

Jannepauli schreef:
Ik heb gisteren een belrondje gemaakt en diverse voerhandelaren gesproken. Op één uitzondering na, wisten de dames/heren niet waar ik het over had - terwijl ze allemaal Pavo voeren in het assortiment hebben.

Degene die wel op de hoogte was, had erop gerekend proefverpakkingen ( 3 kg) te krijgen maar wist te vertellen dat PAVO er kennelijk te weinig had laten maken en verschilende leveranciers die verpakkingen niet hebben gekregen. Hij verwachtte het zakgoed volgende week vrijdag geleverd te krijgen.
Ik hoorde van hem ook dat de Boerenbond/Welkoop hun medewerkers/verkopers nooit naar introductieavonden stuurde, geen wonder dus dat ze daar niet weten wat nieuw is.

Kijk, zo horen/leren we nog eens wat!

DubbelFun

Re: Nieuw voer van Pavo: Care4life, wie ook tester?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:45

@Jannepauli : zat Top ook bij je rondje ??

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:53

Ja, die wisten ook nergens van..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 11:57

En ging hij daar nog iets aan doen :)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 12:40

De voerhandelaar hier zou t wel binnenkrijgen,ik ga maar eens informeren of ze al weten wanneer precies

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:32

Ik ben net bij de boerenbond in tegelen geweest en die wist in eerste instantie ook nergens van. Maar nadat de medewerker het is gaan nazoeken in het systeem, had ie het gevonden en gaat hij het maandag navragen! Ik word daarover teruggebeld, maar in principe kunnen ze de care4life gewoon leveren :D

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:53

ALLE boerenbonds kunnen eht gaan leveren als ze moeite doen, vanaf maandag AS is het te betsellen in de grote zakken, proefverpakkingen van 3 kg duurt nog even.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:56

Ze kunnen toch zelf van een grote zak een aantal proefzakjes maken. Lijkt me goeie reclame ook om die aan klanten mee te geven.

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:20

Heb een tijdje geleden mijn bestelling al doorgegeven aan de Boerenbond, Groesbeek. Ze verwachten het, zoals al eerder genoemd, halverwege november te hebben. Wanneer ik het voer binnen heb zal ik het hier laten weten. (Ik heb gelukkig nog wat voer van de proefzak, zodat ik niet blijf wisselen van voer.)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:28

lucifertje schreef:
Ik ben net bij de boerenbond in tegelen geweest en die wist in eerste instantie ook nergens van. Maar nadat de medewerker het is gaan nazoeken in het systeem, had ie het gevonden en gaat hij het maandag navragen! Ik word daarover teruggebeld, maar in principe kunnen ze de care4life gewoon leveren :D

Haha grappig! Ik had Tegelen ook al gebeld, net zoals Blerick :+ Ga het in Blerick bestellen maandag denk ik. Ze zeiden tegen mij dat het best kon dat het maandag wel in het systeem stond om te kunnen bestellen. Ik hoop het!

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:19

Hier bij de welkoop weten ze van niks. Kunnen dus ook niks bestellen. Toch raar dat de 1 het wel kan en de ander niet

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:31

De 'dealer' hier in de buurt,een particulier verkooppunt, verwacht dat ze hem maandag binnen krijgt. Nadat ik.er naar vroeg is ze gaan rondbellen met haar leverancier, anders had ze het niet geweten

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 19:29

ik ga maandag welkoop eens bellen. als iedere leverancier het vanaf maandag kan bestellen..

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:20

De welkoop in barneveld kende het voer wel, ik was de tweede al die bestelde ;-)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 11:09

:D - Ja logisch dat ze het in Barneveld kenden - ik heb lang genoeg doorgezaagd erover!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 11:26

Via de telefoon? Ze vroegen of ik het niet al besteld had, ehm nee, duh anders bel ik nu niet? Oh, dan was dat een andere vrouw :D

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 12:00

Jannepauli schreef:

.

Dat is niet zo vreemd ..Het gaat bij die lieden om de commissie en bij de "klant" om de naam en mooie verpakking en dat is heden ten dage genoeg. *\o/* :(:)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 12:34

ceasario schreef:
........... en bij de "klant" om de naam en mooie verpakking en dat is heden ten dage genoeg. *\o/* :(:)

haha, die laatste opmerking is aan mij niet besteedt - ik val niet voor mooie verpakkingen, mooie namen of mooie praatjes :))

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:34

Safiera schreef:
lucifertje schreef:

Haha grappig! Ik had Tegelen ook al gebeld, net zoals Blerick :+ Ga het in Blerick bestellen maandag denk ik. Ze zeiden tegen mij dat het best kon dat het maandag wel in het systeem stond om te kunnen bestellen. Ik hoop het!

Ik ben net teruggebeld door de boerenbond (tegelen) en ze kunnen het eind november leveren. Ik heb alvast besteld!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:40

Ik was ook een van de testers, fijn voer!
Alleen paardlief eet het niet zonder slobber er doorheen, maarja, ze krijgt toch al slobber bij voor de supplementen, dus dat is geen probleem, hebben jullie enig idee wat het voer gaat kosten?
Ik wil namelijk ook wel een zak voor paardlief.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:18

lucifertje schreef:
Ik ben net teruggebeld door de boerenbond (tegelen) en ze kunnen het eind november leveren. Ik heb alvast besteld!

En ik heb weer gebeld met Blerick, en die zeiden (na voor mij de leverancier gebeld te hebben) hetzelfde. Ik heb nog niet besteld, vond het wat te onduidelijk. Toch maar weer een zak dieetmix besteld voordat ik C4L kan proberen.

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:43

mijn leverancier kreeg het deze week binnen dus ben toch wel benieuwd

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:51

.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

pluisbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:18

Bij de boerenbond geweest in Grave, kunnen het nog steeds niet bestellen. Jammer