Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Ik heb gisteren een belrondje gemaakt en diverse voerhandelaren gesproken. Op één uitzondering na, wisten de dames/heren niet waar ik het over had - terwijl ze allemaal Pavo voeren in het assortiment hebben.
Degene die wel op de hoogte was, had erop gerekend proefverpakkingen ( 3 kg) te krijgen maar wist te vertellen dat PAVO er kennelijk te weinig had laten maken en verschilende leveranciers die verpakkingen niet hebben gekregen. Hij verwachtte het zakgoed volgende week vrijdag geleverd te krijgen.
Ik hoorde van hem ook dat de Boerenbond/Welkoop hun medewerkers/verkopers nooit naar introductieavonden stuurde, geen wonder dus dat ze daar niet weten wat nieuw is.
lucifertje schreef:Ik ben net bij de boerenbond in tegelen geweest en die wist in eerste instantie ook nergens van. Maar nadat de medewerker het is gaan nazoeken in het systeem, had ie het gevonden en gaat hij het maandag navragen! Ik word daarover teruggebeld, maar in principe kunnen ze de care4life gewoon leveren
Jannepauli schreef:Ik heb gisteren een belrondje gemaakt en diverse voerhandelaren gesproken. Op één uitzondering na, wisten de dames/heren niet waar ik het over had - terwijl ze allemaal Pavo voeren in het assortiment hebben.
.
Safiera schreef:lucifertje schreef:Ik ben net bij de boerenbond in tegelen geweest en die wist in eerste instantie ook nergens van. Maar nadat de medewerker het is gaan nazoeken in het systeem, had ie het gevonden en gaat hij het maandag navragen! Ik word daarover teruggebeld, maar in principe kunnen ze de care4life gewoon leveren
Haha grappig! Ik had Tegelen ook al gebeld, net zoals BlerickGa het in Blerick bestellen maandag denk ik. Ze zeiden tegen mij dat het best kon dat het maandag wel in het systeem stond om te kunnen bestellen. Ik hoop het!
lucifertje schreef:Ik ben net teruggebeld door de boerenbond (tegelen) en ze kunnen het eind november leveren. Ik heb alvast besteld!