Zaterdag nieuwe brokken besteld en ik heb ze vandaag al binnen.
Nieuwe verpakking ook zie ik, en geen kartonnen doos meer om de zak. Bezorgmeneer was, wederom, erg blij met me.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MssMaris schreef:Heb dit topic nu even bijna helemaal doorgelezen en twijfel nu over de bio-ron brok die ik nu voer door alles wat ik lees over het zetmeel en granen... Ik voerde de gras (weide?)brok van HH's maar ik was bang dat daar niet alle vit/min in zaten dus daarom overgestapt. Kan iemand mij wat meer vertellen over de compleetheid van vit/min die een gemiddeld (jong) paard ongeveer nodig heeft icm HH? Of kan ik beter dan hen mailen?
MssMaris schreef:Bij mij adviseren ze Basis plus, dit mede door wat weerstandsproblemen vorig jaar en geen 'verbetering' in zijn vacht/hoeven etc. bij de weidebrokJe kunt ze het beste even contacten (of iemand van een afhaalpunt) om de situatie van jouw paardjes voor te leggen, dan krijg je een persoonlijk en snel advies.
haukieboy schreef:Jij woont ook in friesland zie ik. Waar haal jij de brokken vandaan???
Tinkels schreef:Dit is me geadviseerd en het klopt, want ze heeft er nog nooit zo goed uitgezien!