Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
touchofpink schreef:@Vera en Mac: Heb het jolige nog bij Marstall nagevraagd en daar geven ze aan dat ze waarschijnlijk beter in haar vel zit inderdaad. Volgens hun kon het niet aan het energie in het voer liggen. Denk ook dat het dat is paard is gewoon heel vrolijk
Citaat:Wortelen, Biergist, Maïskiemen, Lijnzaad fi jn gemalen, Erwteneiwit, Zeealgenmeel, Lijn- zonnebloemolie koud geperst, Appelsiroop, Zeezout, Magnesiumfumaraat, Knofl ook, Kruiden (Anijs, Venkel), Druivenpitextract
Citaat:En houd dan even in gedachten dat bij een ingredienten lijst de ingredienten op volgorde van hoeveelheid staan. Je kunt er van uit gaan dat de eerste drie ingredienten de belangrijkste in een product zijn en dan dus in aflopende volgorde.
Francis schreef:SuperSmurf, ik heb van de PD ook zo'n blauwe schep hoor. Ik heb even gekeken maar er staat op de emmer ook dat 1 schep 30 gram is en dan dus doseren van 1 tot 3 schepjes.
Ik heb ook even op de Force gekeken maar dat was te veel verschillende grammen om zo te onthouden. Daar staat in ieder geval ook een goede verdeling op dus ook daar een kwestie van de hoeveelheid pakken die 't best bij jouw paard past en eventueel wat aan de 'onderkant' gaan zitten afhankelijk van wat 't paard verder nog krijgt.