Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:als ik het goed begrijp komt pavo dan nog beste uit de test?
NikkiB1991 schreef:Bij deze een update, en voor degenen die ik er al in had staan de grafieken voor de basisnutrienten conform CVB/NRC. Wellicht interessant om eens te zien.
[ [url=m/Sg8fVB.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eVykd9.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qQmxfs.png]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:NikkiB1991 schreef:Bij deze een update, en voor degenen die ik er al in had staan de grafieken voor de basisnutrienten conform CVB/NRC. Wellicht interessant om eens te zien.
Bij de Fibra Anti Itch berekening moet je alleen even de 320 gram naar 360 gram zetten (60gram per 100kg). Die is dus iets duurder per dag (helaas.... ik weet er alles van)
chery schreef:Marije_jiplover schreef:Ik heb de Pavo Vital jaren gegeven, vanaf het moment dat het op de markt kwam (ik voerde daarvoor de Vital complete ook al). Toen hij al een aantal weken steeds nerveuzer en drukker werd en eigenlijk echt niet zichzelf en ik er uiteindelijk een keer keihard ben afgegooid en geblesseerd raakte aan mijn rug, heb ik me gek lopen redeneren wat er sinds hij steeds drukker werd was veranderd.
Om er uiteindelijk op uit te komen dat het rare gedrag begonnen is na het aanbreken van een nieuwe zak Vital.
Toen dus direct gestopt en niet iets anders gegeven, want dat had ik zo 123 niet voorhanden en toen was in 2 dagen het karakter weer normaal. Hij kreeg toen wel gewoon zijn halve schep muesli nog, maar die kreeg hij dus normaal altijd samen met de Vital.
Toen ben ik daarna toch niet opnieuw met de Vital begonnen, die heb ik aan een stalgenoot gegeven.
En ben dus n.a.v. dit topic Marstall Force gaan voeren.
Door een foutje in de communicatie had mijn leverancier direct een zak van 20 kg besteld.
Daarvan is ruim 80% uiteindelijk wel opgegaan, maar hij ging het dus echt steeds slechter eten, tot hij het helemaal vaak helemaal niet meer at.
Hij heeft dus zeker driekwart jaar de Marstall Force gekregen.
En als die het was blijven eten, was ik waarschijnlijk niet overgestapt.
Maar nu ik, noodgedwongen - want iets voor blijven zetten wat niet opgegeten wordt heeft weinig zin - overgestapt ben op de Equilin zie ik hem dus wel positief veranderen.
Los van het feit dat hij dit dus wel graag eet, zie ik meer veranderingen waar ik blij mee ben, die me niet zo opvielen dat het er niet was, ik wist niet wat ik miste, zo gezegd.
Maar nu het er is, wil ik het wel behouden...
Hé ik heb ook vital gevoerd en mijn paarden kregen op een gegeven moment ook een rare uitstaande/ruwe vacht. Toen ben ik ook gaan snuffelen en kwam erachter dat er meer waren. Heel langzaam wordt dat nu minder.
Mag ik vragen wat je veranderd/verbetert vind nu met de equilin?
ZoeyDercks schreef:Iemand een idee waar ik marstall force nog kan bestellen voor minder dan 50 euro zonder bizarre verzendkosten?
Ik bestelde altijd via zooplus maar daar is een zak nu 57 euro ipv de 45 van eerst
felicity schreef:Heeft iemand ervaring met de balancers van kramer?
Specifiek met de original landmuhle senior en stofwisseling?
NikkiB1991 schreef:Bij deze een update, en voor degenen die ik er al in had staan de grafieken voor de basisnutrienten conform CVB/NRC. Wellicht interessant om eens te zien.