Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slmt9 schreef:De bodybuilder werd hier niet gegeten helaas.
De breeding cube eet hij nog net niet mn vingers bij op
Is er ook iemand van wie ik misschien 1 of 2kg Linamix mag overkopen om te testen of mijn kieskeur het eet?
mavantos schreef:Linamix wordt over het algemeen smakelijk gevonden. Zijn gewoon een soort brokjes. Het bestaat voor een groot deel uit lijnzaad.
Slmt9 schreef:De bodybuilder werd hier niet gegeten helaas.
Is er ook iemand van wie ik misschien 1 of 2kg Linamix mag overkopen om te testen of mijn kieskeur het eet?
Slmt9 schreef:mavantos schreef:Linamix wordt over het algemeen smakelijk gevonden. Zijn gewoon een soort brokjes. Het bestaat voor een groot deel uit lijnzaad.
Ja, mijn paard is niet echt algemeenDe bodybuilder is ook een gewoon brokje
Lijnzaad of gemicroniseerd lijnzaad is hij ook niet super fan van. Daarnaast is hij regelmatig na 2 weken klaar met voer. Dus voor ik weer met een zak blijf zitten is testen altijd fijn om te kunnen doen
beegee schreef:Slmt9 schreef:De bodybuilder werd hier niet gegeten helaas.
Het wordt ook verkocht in zakjes van 3,5 kg, o.a. hier:
https://www.hiddingsleen.nl/product/equ ... mix-35-kg/
Wel minimaal bestelbedrag van €50 maar wie weet heb je nog wat nodig of wordt het elders ook online verkocht
lletam schreef:Die is mooi bijgetrokken zeg!
Waarom zou je willen stoppen met de weightlift?
ellepel schreef:Meer hooi kan niet?
Zo een moet op onbeperkt staan toch.
En ik zou de weightlift ook gewoon nog even laten, als het nu goed gaat even zo houden![]()
Als het paard te dik word kun je altijd wat weglaten.
ellepel schreef:Haha.nee hou op, ik bestel elke maand voor dik 200 euro aan voor voor mijn oude merrie
Mooi dat die van jou straks gewoon lekker kan eten,dat er genoeg is
Doef schreef:N.a.v de tips hier heb ik het voer omhoog geschroefd, het gaat er goed in! Heb niet het idee dat hij het teveel vind, eet zelfs de kruimeltjes van de grond.
Ik geef nu 1 volle schep pavo 18+, halve schep Pavo weightlift en een halve schep luzerne senior van Hartog.
De extra voerbeurt is hetzelfde gebleven, 1 volle schep 18+.
Ik zit wel nog even te puzzelen met de Weightlift, denk dat een halve schep namelijk niet veel effect zal gaan geven? Vind dat soort uitzetende brok toch altijd een beetje spannend gezien hij vaker slokdarmverstoppingen heeft gehad...
Wanneer beginnen jullie weer aan dekens? Vind het weer een beetje half-half, het is niet koud maar wel regen en er staat toch wel een scherpe wind