Krijgen je paarden het hooi ook op verschillende plekken? Dat motiveerde misschien ook net even die paar x extra te lopen. Elke beetjes helpen. Bij die van mij merk ik dat wel als hij even 2 plekjes heeft omdat het even zo uitkomt. Loopt hij bij de een, dan naar de ander. Toch maar weer terug etc.

En meer beweging geven kan bijna altijd, zeker onbelast zoals wandelen.
Hier woensdag weer 15km erop zitten met wandelen + rijden. Donderdag was ik bekaf en Elano had ook niet veel zin. Toen maar wat laten stappen en draf om te kijken hoe hij liep. Vandaag half uurtje gereden, ging echt super. Hij had er zin in, zonder gek te doen. Heerlijk!
Ik heb ook net op de agenda gekeken. Begin februari gaf mijn weeglint 550 kg aan, vorige week gaf het lint 440 kg aan. Volgens het lint dus 110 kg afgevallen. Hoeveel hij precies is afgevallen weet ik niet, zet hem niet op de weegschaal. Maar er is zeker flink wat af! Al is dat ook goed te zien en voelen, ook op foto's. Maar ben toch wel blij dat ik het lintje heb. Want het is dan zo toch heel wat. We zijn er nog niet, maar toch wel mooi dat het langzamerhand allemaal doorgaat. Als ik de agenda bekijk van de laatste 3 maanden is het elke maand ongeveer 10 kg eraf.