Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:Even scheren sussanne. Heb de mijne ook gedaan. Met de haarrichting mee. Zo pak ke alleen de wintervacht er af en de zomervacht er onder blijft zitten.
mijn dames staan nu een week op metazoa. Shetje iets korter dan fjord. Had het in 1e instantie alleen voor mn fjord gekocht maar zag shet poep eten..die kreeg subli ponybrok maar ook geen grote hoeveelheden. Dus die staat nu ook op de dubbele dosis.
kiki1976 schreef:@GC
Dat niemand je waarschuwt dat kleine proefemmers met graan zijn vind ik niet helemaal eerlijk van je.
Want ik heb in de mail tegen jouw eerlijk verteld dat wij van de proefemmers idd de variant met graan hebben, en dit staat tevens bij ons op de website vermeld.
Dat je het via iemand anders mee besteld is je goed recht (zeker met het oog op de verzendkosten). En ja daar wist je ook dat ze alleen de proefemmers met graan op voorraad hadden en daarom had je gelijk een 20 kg zak besteld (variant zonder graan).
kiki1976 schreef:@GC
Dat niemand je waarschuwt dat kleine proefemmers met graan zijn vind ik niet helemaal eerlijk van je.
Want ik heb in de mail tegen jouw eerlijk verteld dat wij van de proefemmers idd de variant met graan hebben, en dit staat tevens bij ons op de website vermeld.
Dat je het via iemand anders mee besteld is je goed recht (zeker met het oog op de verzendkosten). En ja daar wist je ook dat ze alleen de proefemmers met graan op voorraad hadden en daarom had je gelijk een 20 kg zak besteld (variant zonder graan).