Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Ik vergelijk HH op dit moment als broccoli en bigmac (= biks). Hij eet het op, maar ik heb niet het idee dat hij het erg lekker vindt.
Gister was ik bezig met grondwerk en als beloning krijgt hij dan brokjes (bijv. reactie op druk belonen), echter.. hij rook aan mn hand en keek weer weg.. dit heb ik verschillende keren als beloning aangeboden maar hij at niet. Opzich dus erg jammer, want ik wil dit soort dingen graag met brok belonen. Wat zou ik anders voor voerbeloning kunnen proberen?
Darkness85 schreef:Splinter schreef:ik geef gedroogde rozenbottels als beloning
Dat lijkt me ook wel wat. Weet jij hoe lang die houdbaar zijn? En een goedkoop adresje waar je ze kan krijgen?
SWSS_INFO schreef:Er is een nieuwe webshop geopend met natuurlijke producten voor paarden
http://schwarzwaelder.snelshoppen.info
Darkness85 schreef:SWSS_INFO schreef:Er is een nieuwe webshop geopend met natuurlijke producten voor paarden
http://schwarzwaelder.snelshoppen.info
Ik vind t een schande dat je adverteert met natuurlijk paarden voeder en dan op de proppen komt zetten met PAVO. Wat en de grootste rommel is die er bestaat...
Nee sorry. Ik kan u niet serieus nemen...
romeorowan schreef:Ik voer sinds een paar weken de HH basisbrok, gecombineerd met Marstall Vito wat de paarden al heel lang krijgen.
Nu is mijn merrie sinds een paar weken enorm aan het schuren. Dat zou natuurlijk kunnen komen door de enorme hoeveelheid vliegjes die er momenteel zijn, maar ze schuurt ook door als ik er een enorme laag uiercreme o.i.d. op heb gedaan.
Het zou kunnen komen doordat ze een paar weken geleden weer eens een tijdje winterwortels hebben gehad (natuurlijke suikers?).
Maar ineens bedacht ik dat zij ook wat last heeft van verschillende pollen. Zou het dan misschien van de HH brok kunnen komen omdat de HH brokken uit diverse grassen, bomen en mossen bestaat?
Is er hier iemand die misschien dezelfde ervaring heeft?
Ik ben sinds gisteren voor haar even gestopt met de HH brok om te kijken wat het doet. Ook krijgen ze momenteel geen wortels meer.