Trennie schreef:Ah, oke, sorry!
Maar Marstall zal ook zeker een soort voer hebben die geschikt is voor jouw paard, ze hebben zo'n ontzettend uitgebreid assortiment. Ik zou eens met Marstall zelf contact opnemen en voorleggen wat je zoekt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aliealie schreef:Jij hebt het over Marstall in het algemeen, ik had gevraagd naar de ervaring met Amino (geeft niks maar dat was haar antwoord wat specifiek op de Amino slaat)
aliealie schreef:Zo gebruik ik nu de Pellet, de corn, de senior en de mash. Dit vul ik nu aan met de force omdat ik tijdens de vorstperiode het krachtvoer ietsje verminder.
aliealie schreef:Trennie schreef:Ah, oke, sorry!
Maar Marstall zal ook zeker een soort voer hebben die geschikt is voor jouw paard, ze hebben zo'n ontzettend uitgebreid assortiment. Ik zou eens met Marstall zelf contact opnemen en voorleggen wat je zoekt![]()
Pien06 schreef:Het is wel geen muesli, maar ik gaf een tijdje naast de Vito ook de Force voor wat extra vitaminen. Misschien dat iemand dat hier ook doet? Mijn merrie krijgt er vreemd genoeg jeuk van, dus ik ben gestopt met de Force. Ik heb nog denk ik 1/3 van de emmer over. Mocht iemand die willen hebben dan mag je het zo meenemen. Ik vind het zonde om zomaar weg te gooien.
dimmalimm74 schreef:Ik ben ook over gestapt op Marstall (exzeem) muesli, mede op aanraden van de osteopaat.
Door de hysrothermische ontsloten granen schijnt het veel beter verteerbaar te zijn voor paarden.
Heb vorig jaar op de WK in Zwitserland met dè grote baas van Marstall een heel gesprek gehad en ik ben erg positief!
Of het ook een positieve invloed heeft op zijn eczeem moet ik nog even afwachten. Helaas is er hier ook moeilijk aan te komen, maar @regine ik weet wel een webwinkel waar je het zo kan bestellen.
Wickedwyvern schreef:aliealie schreef:Zo gebruik ik nu de Pellet, de corn, de senior en de mash. Dit vul ik nu aan met de force omdat ik tijdens de vorstperiode het krachtvoer ietsje verminder.
Bij mij is het juist andersom: in de winter voer ik meer krachtvoer dan in de zomer.
Of bedoel je dat omdat ze stilstaan tijdens de vorst?
unamie schreef:@Mirgino
Welke magnesum geef je ?
Toevallig de Magnesium Celaat van Albion?
Deze is is wel prima opneembaar maar vinden de meeste paarden niet lekker
Wij maakten er een papje van en gaven het dan met een spuit
Dat ging ook pima
goldynf schreef:Fleur19 schreef:Ah, oke, sorry!
Maar Marstall zal ook zeker een soort voer hebben die geschikt is voor jouw paard, ze hebben zo'n ontzettend uitgebreid assortiment. Ik zou eens met Marstall zelf contact opnemen en voorleggen wat je zoekt![]()