Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Jorex, ik voer met veel tevredenheid Equifyt Greenbalance. Misschien wel iets voor jouw paard.
chery schreef:Ik ben weer helemaal overgestapt op agrobs. Ik heb nu voor de paarden de naturmineral, mash en proteïne flakes.
Ze krijgen allemaal wat anders.
En als bites extra de grünhafer.
Het is even "lastig" want moet het bestellen en kan het niet op de hoek krijgen.
Maar de hele lijn van agrobs vind ik toch wel heel fijn en natuurlijk.
En ze smullen er weer van.
Het weken van de masten flakes is echt binnen no time klaar. En wordt geen natte smurrie.
chery schreef:Ik ben weer helemaal overgestapt op agrobs. Ik heb nu voor de paarden de naturmineral, mash en proteïne flakes.
Ze krijgen allemaal wat anders.
En als bites extra de grünhafer.
Het is even "lastig" want moet het bestellen en kan het niet op de hoek krijgen.
Maar de hele lijn van agrobs vind ik toch wel heel fijn en natuurlijk.
En ze smullen er weer van.
Het weken van de masten flakes is echt binnen no time klaar. En wordt geen natte smurrie.
elinedeau95 schreef:Ik voer de oerbalans. Fijne brok waar ze het goed op doet (en eet). Nu ben ik fanatieker aan het trainen en alleen de oerbalans is niet meer genoeg voor haar energie waarde. Het is dubbel. Aan de ene kant is ze heet/rillerig maar merken we ook power verlies. Ik ben mezelf al een tijdje aan het verdiepen om hier een (sport)muesli bij te geven maar zie soms door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie tips en ervaringen?
Madelief7 schreef:Bedankt voor de tips. Hoe zou ik eiwitten het beste bij kunnen bijvoeren? Ze kan niet tegen luzerne. Ik heb al lijnzaadbrokken aangeschaft. Ik dacht dat daar ook eiwitten in zitten. Maar zit nog te twijfelen of ik dit nu al bij wil geven, aangezien ze nu mooi op gewicht is en ze van lijnzaadolie altijd wel snel aankomt. Het voeradvies is 30 tot 120 gram per dag. Voer je hiermee dan voldoende eiwitten bij of is lijnzaadbrok hier geen goed product voor?