Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Ja, zou wat anders halen hoor, zo denderend is olie nou ook weer niet.
Waarom moet je paard aankomen. Eet die te weinig ruwvoer of gras of is het slechte kwaliteit?
De myo protein flakes van agrobs is ook best prima hoor,lusten ze ook graag en is heel snel klaar.
xZiva_ schreef:Ik ben dit gaan geven in overleg met mijn DA.. deze zei dat merrie brok eigenlijk niet zo goed was ivm eiwitten, dat sportbrok een betere optie voor hem was. Ik heb zitten kijken naar evt. De pavo weightlift, maar ook hier weer veel eiwitten. Ook zag ik de vitalstyle weight&condition, maar dit is een muesli en die eet hij weer minder graag dan een brok
Slmt9 schreef:Ik ben begonnen met de Masters Senioren slobber. Ik heb het een uur laten wellen, maar kan dat ook korter? Maakt warm water nog uit?
ellepel schreef:Gewoon even met je hand er in en voelen?
Is echt snel klaar![]()
Als het uitgezet is ziet het er zo uit,vanavond ff snel foto voor je gemaakt
[ [url=m/FM9Y6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat groene is wat myo flakes.
Maar het zijn gewoon brokjes die uit elkaar vallen, de bietenpulp zijn die kleine vezeltjes die je ziet zitten.
Kwa omvang word het inderdaad ook niet heel veel meer.
Ever ik heb op jou getemt je zit in verkeerd topic
Jorex schreef:Ik heb twee minis![]()
Vandaag heeft het een halfuur gestaan, maar dan zet het echt niet nog meer uit dan het al deed. Qua structuur vergelijkbaar met ellepel en dan heel veel groener (faser light en Marstall hay cobs er ook door)