Helemaal als je die twee fotos naast elkaar ziet.
Je hebt alle redenen om trots te zijn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikki_L schreef:Géwéldig!! Hoezo had je haar verkocht in september? En toch weer teruggekocht!
Wel fijn dat ze weer bij je terug is, je ziet echt dat ze het naar de zin heeft bij jou!
Teuntje111 schreef:Nikki_L schreef:Géwéldig!! Hoezo had je haar verkocht in september? En toch weer teruggekocht!
Wel fijn dat ze weer bij je terug is, je ziet echt dat ze het naar de zin heeft bij jou!
Ik had haar verkocht aan een gezin met jonge kinderen, omdat Willy een fantastische kinderpony zou zijn. Alleen stond ze daar op stal en werd ze een uur per dag gelongeerd, daardoor werd ze behoorlijk onhandelbaar en had dat kleine meisje gebeten. Ook begon ze te schoppen. Die mensen wilden na een maand en een totaal ontspoorde Willy uiteraard niet meer hebben en zouden haar weer willen verkopen, maar wilden haar eerst terug aan mij aanbieden. Heb haar daarna weer teruggekocht. Die fout ga ik niet nog eens makendat gedrag vertoont ze namelijk niet bij mij op de wei, behalve als ze weer hele dagen op stal staat. Eind januari is ze naar een vriendinnetje gegaan om lekker buiten te spelen en daar is ze heel erg van bijgetrokken en heeft haar ook veel goed gedaan. In april, toen ze hier ook weer lekker 24/7 naar buiten kon, is ze weer teruggekomen!