Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jientis schreef:Ik ga een hele domme vraag stellen maar ik heb ook de horseflex en op de gebruiksaanwijzing staat dat je 8 gr msm moet geven en 10 gr glucosamine of 2 maatscheppen per dag.
Echter als ik op de maatschep kijk, staan er streepjes op, 3,5,8 gr. Ik vind het verwarrend. Geef ik gewoon 2 afgestreken maatscheppen of is dat teveel of te weinig?
Dimple schreef:Jientis schreef:Ik ga een hele domme vraag stellen maar ik heb ook de horseflex en op de gebruiksaanwijzing staat dat je 8 gr msm moet geven en 10 gr glucosamine of 2 maatscheppen per dag.
Echter als ik op de maatschep kijk, staan er streepjes op, 3,5,8 gr. Ik vind het verwarrend. Geef ik gewoon 2 afgestreken maatscheppen of is dat teveel of te weinig?
Ik had precies hetzelfde toen ik vandaag de dosis ging geven.![]()
Toch staat er 2 scheppen geadviseerd maar kom je niet aan de 18 gram die ze adviseren. Vreemd.......
bertine37 schreef:Vraagje aan vejovitaal:
Hoe is de smaak van msm.
Ik gebruik nu glucosamine en wil misschien msm gaan bijvoeren. Kan die droog door de brok?
Remember schreef:Lubrichon is exact hetzelfde als Grand Meadows en de laatste is een stuk goedkoper (maar de retail variant ipv degene die met chique etiket bij de DA staat)