Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jientis schreef:Ik ga een hele domme vraag stellen maar ik heb ook de horseflex en op de gebruiksaanwijzing staat dat je 8 gr msm moet geven en 10 gr glucosamine of 2 maatscheppen per dag.
Echter als ik op de maatschep kijk, staan er streepjes op, 3,5,8 gr. Ik vind het verwarrend. Geef ik gewoon 2 afgestreken maatscheppen of is dat teveel of te weinig?
Dimple schreef:Jientis schreef:Ik ga een hele domme vraag stellen maar ik heb ook de horseflex en op de gebruiksaanwijzing staat dat je 8 gr msm moet geven en 10 gr glucosamine of 2 maatscheppen per dag.
Echter als ik op de maatschep kijk, staan er streepjes op, 3,5,8 gr. Ik vind het verwarrend. Geef ik gewoon 2 afgestreken maatscheppen of is dat teveel of te weinig?
Ik had precies hetzelfde toen ik vandaag de dosis ging geven.![]()
Toch staat er 2 scheppen geadviseerd maar kom je niet aan de 18 gram die ze adviseren. Vreemd.......

bertine37 schreef:Vraagje aan vejovitaal:
Hoe is de smaak van msm.
Ik gebruik nu glucosamine en wil misschien msm gaan bijvoeren. Kan die droog door de brok?
)
Remember schreef:Lubrichon is exact hetzelfde als Grand Meadows en de laatste is een stuk goedkoper (maar de retail variant ipv degene die met chique etiket bij de DA staat)
echt? Huh. Lubrichon is inderdaad niet goedkoop
Nou doe ik er ook wel enige tijd mee maar goedkoper mag altijd. Bedankt voor deze tip!!
, als er geen exacte samenstelling vermeld is (in percentages of grammen per ingrediënt) kijk ik er niet eens naar en als er beweringen gedaan worden check ik altijd of er op pubmed oid onafhankelijke onderzoeken gedaan zijn. Veel werk maar dat heeft me een hoop onnodig geld gescheeld en ik weet graag van de hoed en de rand
dat zou wel een keurige dosering zijn overigens