Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Francis schreef:*taptap* (schouderklopje) Goedzo meis

) en de wiesencobs zijn nog niet binnen, maar uiteindelijk wil ik naar bovenstaande toe. Als hij het hier goed op doet, kan hij misschien nog minder brok (alleen een schepbodempje voor het idee, dat hij niet overgeslagen wordt).
) omdat de hoefkwaliteit achteruit begon te gaan en het hem met het oog op het verharingsproces beter leek.
). Maarja; misschien ook als ik het niet bijvoer. Ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. 

Hij kreeg ook wel erg veel als ik het nu terug zie. Met alle goede bedoelingen overigens.
De stalhoudster is hem minder gaan voeren toen (van 3/4 naar een half en wat minder voordroog omdat het toen nog eerste snede was).

Idd zoals op de eerste foto zo wil ik 'm niet meer de winter uit zien komen. Gelukkig ziet hij er nu heel goed uit en ik ben niet bang dat hij nog een 'dip' gaat krijgen maar ik houd het natuurlijk goed in de gaten.
Ik wil ver gaan om het beste te vinden, maar het moet voor mij ook betaalbaar blijven.
Maar als ie op is ga ik wel over op de marstall force, maar das puur uit prijstechnische overwegingen. Die is gewoon goedkoper

Ik weet niet of ik goed hooi heb en de cobs krijgen ze maar erg weinig van. En ik dénk dat als je tekort geeft van iets, dat t dan nét weer geen zin heeft? ( beetje als te weinig glucosamine geven bij artrose? )Citaat:Werkend: 60-90 g p/d
In rust 30-60 g p/d
Drachtig/zogend: 90 g p/d