Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirania schreef:Had hem ook gezien en heb me ingeschreven! Ben benieuwd wat er nog van "nieuws" aankomt, het meeste denk wel aan qua common sense maar het is altijd eens interessant inderdaad om het van een sportfysioloog te horen. Van al die voedingsleveranciers advies krijgen is maar biased, vind ik.
superpony schreef:Het is echt niet ingewikkelder dan het is; Voer moet in verhouding staan tot beweging. Dat roep ik al tig jaren. Maar vaak is voldoende beweging geven voor mensen lastig, dus zoeken ze naar alternatieven die hun passen.
superpony schreef:Kirania schreef:Had hem ook gezien en heb me ingeschreven! Ben benieuwd wat er nog van "nieuws" aankomt, het meeste denk wel aan qua common sense maar het is altijd eens interessant inderdaad om het van een sportfysioloog te horen. Van al die voedingsleveranciers advies krijgen is maar biased, vind ik.
Maar die heeft zich denk ik ook aan Pavo verbonden, dus hoe betrouwbaar is dat dan? En wie zegt dat zij gelijk heeft?
Ik ben altijd heel kritisch. Vaak zie ik dat de mensen die het beste kletsen of hun verhaal mooi inpakken, de meeste volgers krijgen. Of wat de mensen het makkelijkste is.
Het is echt niet ingewikkelder dan het is; Voer moet in verhouding staan tot beweging. Dat roep ik al tig jaren. Maar vaak is voldoende beweging geven voor mensen lastig, dus zoeken ze naar alternatieven die hun passen.