Hij vind het nog wat moeilijk om er mee om te gaan. Hij denkt dat hij eerst moet graven, voordat hij kan eten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:HorseTimeXL schreef:Kan het trouwens zijn dat als een paard snel minder voer of ander voer krijgt dat hij kan invallen? Mijn paard is nu gelukkig verhuisd en het hij word niet meer dikker. Nu viel mij gisteren op dat hij opeens wat inviel bij zijn flanken. Niet extreem maar wel duidelijk te zien. Zijn voer van de vorige stal is op dus is nu volledig op het minimale vitalbiks met klein beetje luzerne en hij krijgt natuurhooi
Die van mij ging een tijdje terug ineens heel erg terug vallen op zijn rug en bovenop zijn achterhand.
Na overleg mer de dierenarts ben ik toen meer eiwitten gaan voeren, die adviseerde lucerne mer blad, ik heb er zelf nog andere eiwitten aan toegevoegd.
Hij is nu weer aardig aan het bijtrekken.
Ninx schreef:Vrijbuiter34 schreef:Hier hetzelfde. Voer nu 100 gram eiwitten per dag van bulk powders icm amino en vitamine E en zie hem steeds beter worden.
Welke amino is dit vrijbuiter?
Pally schreef:Die van mij lijkt ook wat af te vallen. Van modelletje drachtige fokruinnaar dit
[ [url=m/GDa4Du.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn er nog niet, maar hij is iig niet meer zo ontploft. Hij is behandeld door een ostheopaat en mag tijdelijk niet bereden worden.
superpony schreef:Ik denk wel dat als je het echt wilt bijhouden je echt goede standfoto's van opzij en van vooraf moet nemen. Dus vierkant staan met 4 benen echt op de grond.
Dan hals ontspannen houding met neus ergens tussen knie en borst qua hoogte. Wel vooruit natuurlijk, dus 20cm voor loodlijn zeg maar.