Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Met 500 gram heb je toch ook geen volume meer nodig om te mengen?
Ik had hem zelf nog niet bekeken, hij kwam steeds voorbij op m’n insta. Maar gezien ik 4 paarden heb, blijf ik mooi bij mijn huidige brok, scheelt nogal.
Drico schreef:Zijn er mensen in het topic welke ervaring hebben met de Balancer van HorseAdds? Of eventueel hun mening qua waardes in het brokje willen delen?
https://www.horseadds.com/product/horseadds-balance/
Wiwabalia schreef:Hebben bokkers hier ervaring met Active+ bij een sensibel/heet paard? Het zou om langzaamkomende energie gaan.
Ik word al dat gemix een beetje beu merk ik, in mijn kast staat een zak Fibre beet voor de extra eiwitten, waar ook een poedertje doorheen gaat.
En dan moet de oerbalans ook weer ergens doorheen.. ik heb zo 3 voertonnen staan, en zag dat de Active+ ook de balancer al bevatte.
Vroeger durfde ik zoiets niet te voeren bij mijn paard ivm haar hete karakter maar ik heb ergens opgevangen dat dat (extra) heet worden vooral komt door snel vrijkomende energie wat naar het koppie toegaat, en langzaam vrijkomende energie naar het motortje toegaat.
Iemand die op dit vlak thuis is?
Wiwabalia schreef:Hebben bokkers hier ervaring met Active+ bij een sensibel/heet paard? Het zou om langzaamkomende energie gaan.
Ik word al dat gemix een beetje beu merk ik, in mijn kast staat een zak Fibre beet voor de extra eiwitten, waar ook een poedertje doorheen gaat.
En dan moet de oerbalans ook weer ergens doorheen.. ik heb zo 3 voertonnen staan, en zag dat de Active+ ook de balancer al bevatte.
Vroeger durfde ik zoiets niet te voeren bij mijn paard ivm haar hete karakter maar ik heb ergens opgevangen dat dat (extra) heet worden vooral komt door snel vrijkomende energie wat naar het koppie toegaat, en langzaam vrijkomende energie naar het motortje toegaat.
Iemand die op dit vlak thuis is?
Daihyo schreef:Wiwabalia: Waarom kan de Oerbalans niet door de Fibrebeet heen? Ik vind in jouw lijstje de Active+ eigenlijk een beetje overbodig. Wat is de reden dat je dit wilde geven? De energie?
Spenk schreef:Je zou de fibrebeet kunnen vervangen voor sojaschroot of eiwitpoeder. Dan hoef je alleen maar je oerbalans door muesli te doen met dat.
Of je vervangt je muesli door bijvoorbeeld pavo inshape dan hoef je ook geen extra eiwitten meer te voeren die zitten daar al heel hoog in. Je oerbalans kan dan als extra maar nodig is het niet want zit al balancer door.