Broccoli kan ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marloes_R schreef:Nou ja, een klein schepje appelmoes is toch al voldoende om de smaak te verdoezelen.
aerdenhout1 schreef:Mijn oog viel stomtoevallig op dit topic en mijn bek viel open!
Het lijkt wel of er ook in de paardenwereld nu van allerlei dieeten moeten komen om een paard weer op zijn juiste gewicht te brengen. Onzin!! Geef het dier wat hij nodig heeftmet voldoende beweging en binnen een maand heb je weer een paard dat in zijn juiste proportie's is!
Voorbeeld zijn 2 paarden ( paard en haflinger) die 3 maanden geleden hier in pension kwamen. Nu ben ik zelf denk ik de laatste persoon die een paard snel te dik vind, maar deze 2 dame's waren echt MODDERVET!
DE vetblubbers kwamen onder het zadel vandaan. Na 1 maand was het verschil al duidelijk, en nu zijn ze nog steeds mooi op gewicht en voelen zich een stuk plezieriger. Niets geen dieet, normaal voer ( en ze krijgen hier best wel veel in verhouding met andere stallen) en voldoende beweging net als bij de mens! Het word pas een ander verhaal als er iets mis is met de stofwisseling.
Thun schreef:Heeft iemand van jullie ook ervaringen met het equilin supplement?, http://www.equilin.nl
Wat zijn jullie ervaringen met het magnesiumchelaat van paardnatuurlijk.nl?
Ik ben nu bezig met een proefmonster van paard natuurlijk, maar ze wil alles behalve dat opeten.
Probeer het nu in een spuit, maar als ik de magnesium meng met water wordt het warm, en ik vertrouw
dit spul niet meer.
Andere tips?
Marloes_R schreef:En hoe verklaar jij dan 3 a 4 keer per week beweging, geen bijvoeding, beperkte weidegang en toch chronisch te dik??
Sorry hoor, maar als het allemaal zo eenvoudig was, had ik geen probleem met mijn paard...