Dus nu bedoelde ik meer dat als je echt een groot effect van een voer verwacht dat over het algemeen niet met een week of 2 zichtbaar is en bij hoeven al helemaal niet omdat die niet zo hard groeien dat je dat na 1 maand al kunt zien.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:Ik heb duidelijk niet alles gelezen in dit topic. Zit er dan ook extra biotine in C4L? Dat je het over de hoeven hebt?
Dat zou wel heel ideaal zijn... Ik voer nu biotine, olie, magnesium en een kruidenmix bij. (Naast een vitaminebrokje en wat compact gras + grasbrok)
Welke onderdelen hiervan vervangt C4L?
De vitaminebrok zal ws niet meer nodig zijn, de kruiden ook niet... Structuur heeft C4L ook wel al, (evt compact gras schrappen)...
Voor de volledigheid: ik voer vooral hooi hoor, wat ik hierboven noem is mijn 'krachtvoer'
Voeren is een puzzel. Maar wel een van mijn lievelingspuzzels
Pavo_GT schreef:Niets eigenlijk..C4L werkt vooral op de spijsvertering en organen. Maar dat was een reactie die terugkwam.
Dus nu bedoelde ik meer dat als je echt een groot effect van een voer verwacht dat over het algemeen niet met een week of 2 zichtbaar is en bij hoeven al helemaal niet omdat die niet zo hard groeien dat je dat na 1 maand al kunt zien.
MarimaCarona schreef:27 oktober heeft de winkel waar ik mijn voer haal een introductie middag voor C4L, ben heel benieuwd!
edit, is Otter diercompleet in Leek, vlakbij de Divoza
Tinkels schreef:Ik vind het wel jammer dat er op de site nog geen informatie te vinden is over de muesli.
Focussed schreef:Zou leuk zijn om dat eens te testen Silence!
Spreek met een stalgenoot af dat zij jouw paard voert (of het voer klaar zet) en dat zij dus mag bepalen wanneer ze jouw paard op de C4L zet. (Spreek van te voren wel een hoeveelheid af wat ze zou moeten voeren).
En dan kijken of je met een maand verschil merkt in het gedrag.
Merk je wel verschil maar vertelt je stalgenoot dat ze helemaal geen C4L heeft gegeven dan ligt het aan jouOf wellicht merk je helemaal niks maar staat je paard een maand op C4L... Of wellicht merk je het na 1 dag al