Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Hoe kan het dat er schimmel in was gekomen?
Ik wil namelijk in gaan slaan voor een half jaar.. het komt dan op een kar in de schuur te liggen waar het niet erg vochtig wordt (wel koud). Ik heb nu 2 zaken in een voerton, dit gaat zo niet schimmelen?
Jotoma schreef:Wat ik wel een pluspunt vind, is dat je tussen het papier en de brok ook weer van dat zilverachtige 'folie' hebt, ik kan even geen benaming bedenken. Het lijkt me dat dit de vocht ook weer tegen houdt..?
mehlika schreef:Voorheen waren de zakken van papier zonder het folie , toen was het echt zaak om het heel vochtvrij op te slaan.
De fabrikant is toen overgestapt op een andere verpakking die helaas wat duurder uitpakt,vandaar tegenwoordig de 23 kg. zakken ipv 25 kg
Jotoma schreef:Mijn paard staat overdag op de wei. En krijgt naast voerdroog van eigen land en HH weidebrok zo goed als niks. Wel krijgt hij bijna iedere dag 1 appel. En als m'n moeder mee is (zo'n 1 a 2x in de week) een pepermuntje of 4.@darkness: gaat jou paard overdag ook naar buiten en voer je alleen de grasbrok?
Kwam de jeuk van jou paard van het buiten staan of van de brok?
Splinter schreef:@ darkness vergeet niet dat er in Hartog compact gras molashine zit, dit is een mengsel van melasse en olie
Verklaart ook waarom ze het zo lekker vinden