Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Rozanne schreef:*Heeft de zoekfunctie al gebruikt*
Ik vraag me af wáarom oud bruin bier het beste soort bier is?
Uit de zoekfunctie blijkt wel dat dit het beste bier is om te geven (volgens bokt), maar waarom?
Kan iemand dat mij uitleggen?
Volgens mij omdat er in maltbier geen alcohol zit ......
_maaike_D schreef:malt bier is iets anders als bruin bier.
"Omdat oud bier zoeter is, minder alcohol bevat en het zou meer vitaminen en mineralen bevatten omdat er vaak fruitsap door heen gaat. Vaak worden er meerdere mouten gebruikt, waardoor de samenstelling kwa voedingswaarden beter zou zijn.."
google is your best friend
Juangi schreef:Omdat oud bier zoeter is, minder alcohol bevat en het zou meer vitaminen en mineralen bevatten omdat er vaak fruitsap door heen gaat. Vaak worden er meerdere mouten gebruikt, waardoor de samenstelling kwa voedingswaarden beter zou zijn..
Lang leven internet
__Orlando schreef:over de berenburg. heb een spuit gehaald bij kruitvat. en daar in doen en dan zo in de mond, onze DA gaf het als tip omdat mijn vorig paard altijd tegen de koliek aanzat en soms had hij het ineens heel erg. geloofde het eerst niet en toen een keer kwam een klant bij de zaak die was boer en gaf het altijd aan zijn koeien en paarden. en toevallig kreeg hij toen een uur later koliek en toch eerst maar geprobeerd hielp het niet kon ik altijd nog de DA bellen. (kwam in sommige perioden wel 2 x in de week en dan lopen de rekeningen hoog op) en het hielp echt.