Die van St Hyppolyt zijn er vanaf 2,99 (3 kilo is dat dan geloof ik), 25 kilo is 15,80 euro.
Dan is het dus een kwestie van welke het makkelijkste te krijgen is.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toekie schreef:Ik denk dat voor mij de St Hippolyt het makkelijkste is, al komen er wel 7 euro verzendkosten bij dan. Met een beetje geluk heeft de Marstall dealer in Boekel (de gekstuhhh) de wiesencobs in het assortiment. Ik heb daarover gemaild.
touchofpink schreef:Ik bestel inderdaad ook via Boekel. Hij heeft de zakken Wiesencobs niet op voorraad maar kan ze wel bestellen. Ik heb er net weer 2 besteld. Let wel op dat hij vaak een paar weken levertijd heeft. Waarschijnlijk probeert ie je ook een ander merk aan te smeren deed ie bij mij ook. Niet intrappen want die van Marstall vallen veel beter uit elkaar en ruiken ook beter
touchofpink schreef:Toekie schreef:Ik denk dat voor mij de St Hippolyt het makkelijkste is, al komen er wel 7 euro verzendkosten bij dan. Met een beetje geluk heeft de Marstall dealer in Boekel (de gekstuhhh) de wiesencobs in het assortiment. Ik heb daarover gemaild.
Ik bestel inderdaad ook via Boekel. Hij heeft de zakken Wiesencobs niet op voorraad maar kan ze wel bestellen. Ik heb er net weer 2 besteld. Let wel op dat hij vaak een paar weken levertijd heeft. Waarschijnlijk probeert ie je ook een ander merk aan te smeren deed ie bij mij ook. Niet intrappen want die van Marstall vallen veel beter uit elkaar en ruiken ook beter