Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Utixo schreef:Welkoop/Boerenbond verkoopt inderdaad enkel Subli. Maar ik hoorde dat die ook flink omhoog waren gegaan met de prijs?
Somebitch schreef:Subli muesli tussen de 8 en 10 euro geloof ik.
Ik betaal voor subli Muesli 13
inma schreef:Waar bestel je dat? En wat voor kosten zitten er daaraan verbonden?
W_W schreef:Voor
Pavo Basic+ (25kg) Betaal ik € 10,-
Voor Pavo's Enjoy Nature's best (20kg) betaal ik € 13.70
Deze prijzen vind ik erg goed, helemaal als ik kijk wat iedereen hier kwijt is aan dezelfde brok...
Mijn voer bestel ik via internet en word supersnel bezorgd, op stal of aan huis!
inma schreef:Waar bestel je dat? En wat voor kosten zitten er daaraan verbonden?
Citaat:Verzending door heel Nederland (niet voor de provincies: Groningen en Drenthe):
Verzending door heel Nederland kan t/m een gewicht van 30 KG. Voor pakketten met een gewicht hoger dan 30 KG kunt u contact met ons opnemen (Contactgegevens vindt u onder "Contact").
De kosten van een pakket met een gewicht t/m 30 KG zijn € 8,50 voor bestellingen met een totaal bedrag lager dan € 85,-. Bij bestellingen met een totaal bedrag hoger dan € 85,- rekenen wij geen verzendkosten.

Dit is overigens een big bag (zo'n 1000 kg).