(Hou jullie op de hoogte of deze draak zich "blijft" gedragen morgen mbv BRUIN BIER
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Hou jullie op de hoogte of deze draak zich "blijft" gedragen morgen mbv BRUIN BIER
) wiseguy15 schreef:In plaats van al die dure supplementen kun je ook Duivenbiergist gaan voerenerg goedkoop, in grote potten (bij de Welkoop/Boerenbond) en het werkt super!
siko schreef:(Hou jullie op de hoogte of deze draak zich "blijft" gedragen morgen mbv BRUIN BIER)
Veel succes! Sayyid schreef:siko schreef:(Hou jullie op de hoogte of deze draak zich "blijft" gedragen morgen mbv BRUIN BIER)
![]()
![]()
Veel succes!
siko schreef:(Hou jullie op de hoogte of deze draak zich "blijft" gedragen morgen mbv BRUIN BIER)

figora schreef:ik weet niet wat ik lees... haha bier aan je paard... nooit geweten! weer wat bij geleerd!
ze worden er toch alleen maarwat relaxter van, niet jolig anders heb ik er niets aan? 

. Ik ben niet bepaald een bierkenner.
CynthiaV schreef:Amigo_tje het merk maakt niet uit, als het maar bruin bier is. Sterkte met je merrie en veulen.