Scum schreef:Pensionnetje schreef:Mogen paarden ook berken takken? Dat wist ik niet. Wilgen en eiken worden hier volledig gesloopt....
Die van mij is trouwens allergisch voor Wilg, Berk en Hazelaar. En dat schijnen er tamelijk veel te zijn maar de meeste mensen weten het niet. Ik voer het dus aan geen enkele van mijn paarden.
dat ze allergisch zijn aan de pollen betekent nog niet dat ze problemen hebben met het eten van de takken.
mijn man begint te niezen van alles wat in bloei staat, maar hij kan best een appel eten, hoor!

Het meest grappig is als ze er zelf mee slepen is het heel gewoon, maar wee als een ander paard met een tak sleept en je ziet dat. Goed voor rondje Rodeo
Heb nog niks gemerkt van allergiën ofzo. Wel dat ze ze na een paar dagen niet meer aten, geen idee of dat met instinct wegens gifstoffen te maken heeft, volgens mij was het gewoon omdat de blaadjes geel werden en slap.
) was afgebroken in een storm. En twee weken terug toen het een beetje woeide is er een grote (niet gesnoeide dus behoorlijk volle) knotwilg omgegaan in hun weitje, dus die hadden we ook snel gevonden