Zonnenbloemolie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zonnenbloemolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:32

Die dure olien van de paardendrogist hebben ze ook in de reformzaak, voor heel wat minder. Misschien nog een leuk compromis als je twijfelt tussen supermarktolie of hele dure olie?

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:34

Hee, thanks voor de tip. Maarruh, is dat wel dezelfde samenstelling? Haal overigens ook al jaren appelazijn bij de reform ... ook dat scheelt beduidend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:35

Ja, was ook laast een topic gestart dan je in een Reformhuis Appelazijn voor 1.89 haalt Haha! ! Dat haalt niets uit, behalve etiket+hoeveelheid.

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:26

Kiara schreef:
Mijn paard is zeer gebaat bij zonnebloemolie van de aldi.
In de winter e'n als ze in de rui is.
ik heb nooit verschil gemerkt met duurdere olie zoals lijnzaad of lijnzon bij haar. Alleen bij mezelf, in de portemonnee....

Hier precies hetzelfde. Sterker nog, in de kliniek gaven ze me zelfs het advies om gewoon goedkope zonnebloemolie te nemen. Was net zo goed voor mijn paard en beter voor mijn portemonnee zeiden ze daar ... Tong uitsteken

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:25

Miirthe schreef:
Ja, was ook laast een topic gestart dan je in een Reformhuis Appelazijn voor 1.89 haalt Haha! ! Dat haalt niets uit, behalve etiket+hoeveelheid.

En hoeveel heb je dan? Een liter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:26

Jep, zover ik weet wel Knipoog !