Equitop Myoplast

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

digo

Re: Equitop Myoplast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:12

Ik heb het mijn paard ook gevoerd en het werkt echt goed. *LOL*

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:09

Ik sta op het punt ook een pot te bestellen..............

Mijn paard zit sinds 2 maanden aan de sukkel door zadelproblemen en hij blijft nu wat gevoelig op zijn rugspieren / lendenen.

Ik moet hem van fysio meer gaan oppakken maar dan heeft hij al snel weer wat last. Of als hij keer koutje pakt of net buitje van gister was, maar hij is dan net wat stijver en komt zijn rechterachterbeen niet zo goed door.

Zadel is nu gewoon goed, dus dat is het probleem niet.

Dus ik zat hierover te denken omdat hij toch al 2 maanden weinig aan het werk is geweest en hij net even dit als steuntje in de rug kan gebruiken om er door heen te komen en het weer sterker te krijgen.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:13

Skipper schreef:
Ik sta op het punt ook een pot te bestellen..............

Mijn paard zit sinds 2 maanden aan de sukkel door zadelproblemen en hij blijft nu wat gevoelig op zijn rugspieren / lendenen.

Ik moet hem van fysio meer gaan oppakken maar dan heeft hij al snel weer wat last. Of als hij keer koutje pakt of net buitje van gister was, maar hij is dan net wat stijver en komt zijn rechterachterbeen niet zo goed door.

Zadel is nu gewoon goed, dus dat is het probleem niet.

Dus ik zat hierover te denken omdat hij toch al 2 maanden weinig aan het werk is geweest en hij net even dit als steuntje in de rug kan gebruiken om er door heen te komen en het weer sterker te krijgen.

Dat is voor mij ook de reden geweest, zijn rugblessure. Die is helaas nog niet over, maar ik merk dat hij het makkelijker oppakt (wat weer bevordelijk is voor zijn blessure) en z'n spieren komen er ook mooier aan.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:30

Dus je merkt inderdaad wel postief resultaat mbt de rugblessure?

Je merkt best wel dat hij weer aan moet sterken door blessure en stilstand maar dan is hij net niet 100% door wat spierpijn en voel ik me ook snel bezwaard hem door te rijden terwijl dat juist misschien nodig is. Ik hoop dan hiermee hem sneller weer sterker te hebben.

Hij zit verder wel gewoon goed in zijn spieren en is ook niet veel achteruitgang in geweest in rustperiode, die hoeven van mij niet perse echt veel dikker te worden Bloos
Hij heeft vrij flinke hals gekregen en broekspieren zijn ook mooi.

Kunnen ze dan ook té bespierd worden daar door dit spul?

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:46

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:09

Ik heb het nu ook gekocht voor mijn paard. Volgende dag nog in huis! Het ruikt wel heel apart. Ben benieuwd of er bij mij net zulke goede resultaten geboekt worden!
Hoe is het bij degenen die het al voeren?

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 08:23

Ik voer het nu drie maanden en ik merk dat mijn paard er baat bij heeft. Hij heeft nooit spierpijn na een duinrit of pittige privéles. De spiermassa neemt toe, maar dat komt natuurlijk ook door de training. De Myoplast ondersteunt daarbij goed.