AnnexUdith schreef:Blijf het bijzonder vinden dat je geen keus hebt over je eigen paard over het voer. Ik hoor dat vaker bij stallen en blijf he toch raar vinden. Je koopt een paard maar wat hij krijgt te eten en hoeveel mag je niet bepalen.
Aangezien je al zegt het is een oude vrouw die het al jaren zo doet, denk ik niet dat zij zich gaat aanpassen. Die houdt wel vol dat het goed is om veel brok te voeren.
Als je het er echt niet mee eens bent en er veranderd niks en het voelt niet goed zou ik op zoek gaan naar een andere stal waar je wel zelf de keuze hebt qua voer.
Bij mij op stal mogen we het helemaal zelf bepalen. Ze krijgen nu wel onbeperkt kuil maar dat zijn ze zeker ook nodig. Bijvoeren met brok doe ik zelf omdat ze niet elke dag een kilo hoeft. Ze krijgt een handje na het rijden of als ik even tijd heb om na stage of school snel langs te rijden. Ze is ook best dik dus veel is ze ook zeker niet nodig. Ik vind het fijn dat ik zelf mag bepalen wat mijn paard te eten krijgt.
Ik denk ook niet dat ze zich gaat aanpassen of stopt met het aandringen op brok. Ik vrees toch iets anders te moeten zoeken, ondanks dat ik nu eindelijk een goede plek gevonden wilde hebben