Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
plutolover schreef:Hoeveel geef je dan? Mijne krijgt geen vieze billen maar hij is ook niet gevoelig op z’n darmen? Ik verhoog niet, ook niet met koude nachten en veel zon. Mijne staat maar paar uur op t land en beweegt verder wel veel in de hit
Hilary schreef:Dan zal de overgang van de ene naar de andere wei nu het probleem zijn. Ik denk niet dat glucobalance dit gaat oplossen, zou eerder denken aan Clear Intestine of bijv yea sacc
salamaleque schreef:plutolover schreef:Maar Gluco balancer is toch niet de middel voor dunne ontlasting? Maar meer voor de suikerstofwisseling ?
Ja klopt maar het wordt ook vaak gegeven als het gras (en de suikers daarin) niet goed worden verdragen. Bij het niet goed verdragen van gras ontstaat ook vaak dunne mest.
frisian_love schreef:Mochten er mensen interesse in hebben, heb ik een volledig nieuwe pot Glucobalance beschikbaar.
Hij is nog nooit open geweest.
De pony voor wie dit was, hebben wij niet meer.
Vandaar overcompleet.
Cowgirl schreef:frisian_love schreef:Mochten er mensen interesse in hebben, heb ik een volledig nieuwe pot Glucobalance beschikbaar.
Hij is nog nooit open geweest.
De pony voor wie dit was, hebben wij niet meer.
Vandaar overcompleet.
oliebol...heb ik net vandaag een nieuwe pot besteld bij agradi![]()
ze zijn ovigens met korting op dit moment...ik heb er nu 44 euro voor betaald.