Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superpony schreef:Dat zijn geen redenen. Wij hebben ook in pension gestaan en was ook niet naar wens, dus verder gekeken. Kost meer tijd, maar paarden hebben nu goed hooi, staan buiten etc.
Als iedereen alles maar accepteert van stallen, verandert er nooit iets natuurlijk.
Daarnaast heeft het dus echt geen enkel nut om op Bokt aan Jan en alleman serieus advies te vragen. Niemand kent je paard, is echt komen kijken, stelt meer vragen over de gehele situatie etc.
Ik zie allemaal mooie berekeningen op Bokt voorbij komen, maar die haal je gewoon van internet en heb je echt niks aan. Als je gaat rekenen met gemiddelden en niet de situatie erbij neemt, kan je iemand niet helpen.
Er zijn heel veel voeren en supplementen op de markt met hele mooie verhalen en belofte's, maar die kosten je alleen maar veel geld. Sommigen maken je paard juist ''zieker''
Ik ben ook altijd zoekende en aan het rond kijken om het beste te geven. Ik kijk naar nieuwe producten, vergelijk etc.
Goed gras is trouwens niet een groene mat waar je op kan voetballen. Als je dat gras hebt/engels raaigras, kom je echt tekort. Met het hooi daarvan dus ook.
Zelfs als je in pension staat kun je een ruwvoeranalyse vragen bijv en aan de hand daar van gaan bijvoeren. Maar dan nog steeds telt ook mee of je paard buiten komt, hoeveel, wat voor werk hij doet etc etc.
connie64 schreef:superpony, ben het met je eens maar ik dacht ik reageer maar niet meer....
de toon was al weer zo gezet.....
Ik vind nog steeds dat je het beste voor je paard moet zoeken qua stalling voer etc. kan je hem dat niet bieden moet je ook geen paard kopen.
Ik heb jaren in randstad gewoon en daar kon t dus ook niet, nu woon ik ergens waar t wel kan. 24/7 op wei/paddock en lekker met zn drieen! Goed gras en goed hooi.
Het argument dat je niets mag of kan doen voor het welzijn van je eigen paard op de stal of waar dan ook jouw paard staat, stuit mij tegen de borst....dan zal je iets anders moeten verzinnen.
Maar ik zal heel bokt wel weer over me heen krijgen...
connie64 schreef:darkchrystal, ga je op een stal staan waar het gras niet goed is en t hooi ook niet....
zucht
connie64 schreef:sonja vr ik ben het gedeeltelijk met je eens maar ik zou toch wel willen weten in welk deel van het land geen goed hooi te verkrijgen is.
Je kan toch beter het geld wat je in dure en meestal niet nodige zakken voer besparen en zorgen dat je aan goed hooi komt?
darkchrystal ik vind jou heel erg negatieve en aanvallende post plaatsen, is dit jouw gebruikelijke manier van met elkaar van mening te verschillen en daarover op een normale volwassen manier met elkaar over te praten of heb je gewoon een slechte bui?