Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loes'sCorner schreef:Ja waarschijnlijk heb ik die tip gegeven
De green power is ook pas leverbaar bij hun vanaf de 24 maar heb m vast besteld en verwacht m dus volgende week donderdag.
superpony schreef:Oke, benieuwd hoe het eruit ziet. Hoe ruikt het? Is het erg fijn?
Kelly08 schreef:superpony schreef:Oke, benieuwd hoe het eruit ziet. Hoe ruikt het? Is het erg fijn?
Het ziet er echt uit als op de foto op de equifyt site. Brokken, stukjes rozenbottel en gehakselde grassen. Ook wat gruis, maar zeewier en spirulina is natuurlijk heel fijn. Het ruikt heel lekker naar kruiden en grassen.
Sonja89 schreef:En hoe zit het met de calcium fosfor verhouding? Vind het toch wel jammer dat niet alle informatie over dit voer vrij inzichtelijk is.
Sonja89 schreef:Ca/p verhouding van Green Power is 3. Ik heb besloten het niet te gaan voeren. Er zit minder dan 1% spirulina in en een analyse van de aminozuren is niet beschikbaar. Voor mij te vaag.
SUSANNEx schreef:Ik vind het een ontzettend interessant product en ik overweeg over te stappen op de Pre-Active en Green Power combinatie. Nu heb ik even een vraag, want bij Pre-Active en Alfalfa blend staat duidelijk genoemd dat het glutenvrij is. Weet iemand of de Green Power ook glutenvrij is of niet?
Of anders; mijn merrie wordt dressuurmatig getraind op M niveau, verder spring, cross en rij ik buiten met haar. Op dit moment te mager door een darmprobleem, vandaar glutenvrij. Onbeperkt ruwvoer. Zou ze genoeg hebben aan de Pre-Active + Alfalfa blend, of zou de Green Power toch wel aan te raden zijn?