Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kverhage schreef:Sorry dat ik weer reageer in een oud topic, maar ben heel benieuwd wat Amanda vond van de agrobs producten??
Ik ben zelf ook opzoek naar iets om te mengen met de vitalbix, ga nu de muesli van vitalbix proberen, maar twijfelde heel erg aan de wiesencobs/flakes omdat daar bijna niks extra in zit. Wat waren jou ervaringen??
kverhage schreef:Ah thanks! Ik voer nu denk ik 2 weken ook de muesli van hun, bevalt tot nu toe top! Ik heb een fjord die nu na te dik zijn mooi op gewicht is, maar hij moet niet meer als nu afvallen. Ben benieuwd hoe het blijft gaan!!
Amanda schreef:Ik vind Agrobs een heel fijn product. Ik voer nu nog steeds de Mash, maar ook naar alle tevredenheid de Alpengrün Muesli gevoerd. Alleen hier op stal hebben ze het niet, wel C4L. Dus ik ben overgestapt omdat dit bij de stalprijs inbegrepen zat. Bevalt tot nu toe ook heel goed.
Ik heb de FEtura ook. Fijn spul voor wanneer je wat extra eiwitten wil voeren. Ik moet het voor mijn haf alleen wel mengen, want anders eet hij het niet.
Overigens voer ik ook nog een vitaminebrokje, magnesium en lijnzaadbrokje los bij.
moonfish13 schreef:Oh jij hebt ook zo'n miepkont zie ik.
Meneer eet hier ook geen fiberforce, en luzerne blieft meneer ook niet meer.
Daarna pavo speedibeet, maar na 1/3 zak was dat ook niet meer lekker blijkbaar.
Ik heb het opgegeven, en hij krijgt nu subli seniores priores voor zijn poeders.
Daarvan krijgt hij een handje, echt een mini bodempje in een plastic bakje en dat is genoeg om het erin te krijgen, zonder dat hij ontploft.
Meneer wordt gauw dik, en seniores priores is net pokon dus ik hou het ook op zo weinig ivm zijn gewicht.
De metazoa en vitalbix eet hij gelukkig wel kaal, anders had ik hem achter het behang geplakt denk ik.
Amanda schreef:Luzerne krijgt de mijne juist weer jeuk van. De C4L gaat nu een paar maanden heel goed. Granen geven bij hem ook jeuk, maar die zitten hier weer niet in.
Hij krijgt 3/4 dagen per week overigens slobber van Agrobs en de andere 3/4 dagen de C4L.
Voorlopig doet hij het er goed op.
En dat laatste ben ik het helemaal mee eens skippy