Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CaPrIoLe`79 schreef:Ik denk dat voor dit olierijke voer wel meer interesse is als alleen 18+. Er is in NL maar heel weinig voer met een hoog oliegehalte te vinden.
Citaat:Ingrediënten:
Sojaschillen
Sojaschroot, getoast
Spelt
Luzerne
Tarwegries
Gepofte Gerst
Havergries
Gepofte Tarwe
Raapzaadschroot
Sojaolie
Rietmelasse
Lijnzaad
Tarwe
Gerst
Appel pulp
Maïs
Erwtenvlokken
Zonnebloemzaadschroot
Wortelvlokken
Cichoreipulp
Biergist
Vitaminen - mineralen
itsmi schreef:CaPrIoLe`79 schreef:Ik denk dat voor dit olierijke voer wel meer interesse is als alleen 18+. Er is in NL maar heel weinig voer met een hoog oliegehalte te vinden.
Maar dan zou je weer op moeten passen met de inhoud van het voer en wat je erbij voert. Aangezien dit voer dan gemaakt is voor oudere paarden met een andere voedingsbehoefte dan jonge of "normale" paarden. Maar het hoge olie gehalte is wel een dikke pré!
CaPrIoLe`79 schreef:itsmi schreef:
Maar dan zou je weer op moeten passen met de inhoud van het voer en wat je erbij voert. Aangezien dit voer dan gemaakt is voor oudere paarden met een andere voedingsbehoefte dan jonge of "normale" paarden. Maar het hoge olie gehalte is wel een dikke pré!
Ik heb de gehaltes ook nog niet bekeken, maar toen ik dat voer in een kom zag liggen op HE was dat het eerste wat me opviel. Tot nu toe kon je zoiets alleen in landen als Engeland vinden. En er zijn zat mensen die hier ook naar zoiets op zoek zijn.