Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ze weet het iedere x voor elkaar te krijgen de bolletjes te laten liggen. Maar het leek vandaag al iets beter te gaan. Ik wil graag eens een foto plaatsen en het zo is in de gaten gaan houden en ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen tot nu toe! 
anders is het ook zo zonde! Mijn andere paard vreet echt alles wat je voor haar neus zet namelijk. Zogauw als Star dit zag, werd ze knal jaloers en wilde ze het zelf opeten!! Iedere keer als ze dan weer stopte en het niet meer wilde, gaf ik weer even een hapje aan mijn andere paard en ja hoor 
Moos99 schreef:Mag ik dit topic ook weer even omhoog schoppen? Vind het namelijk een goed topic en jammer dat er zo weinig in wordt gereageerd! Ik ben sinds 3 dagen bezig met voeren. Met erg veel moeite want mijn merrie vind het heel vies. Het is een heel proces met slobber wortels appelmoes etcze weet het iedere x voor elkaar te krijgen de bolletjes te laten liggen. Maar het leek vandaag al iets beter te gaan. Ik wil graag eens een foto plaatsen en het zo is in de gaten gaan houden en ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen tot nu toe!
_Lorette_ schreef:Wat dacht je van alle suiker.

Addicty schreef:Ik geef het nu ivm knie blessure van mijn merrie. Krijg het zooooo onwijs moeilijk naar binnen. Gewoon door het voer: noppe, muesli: noppe, slobber: noppe. Vandaag boterham met appelmoes: minimaal, kieskeurige blik bij ietwat teveel korrels. Zucht....morgen eens proberen met brood besmeerd met appelstroop. Andere voertips voor kieskeurigen?
Op advies van de veearts wordt het gegeven. De pezen, banden en spieren rondom meniscus achterhand moeten versterkt worden. Daar zou dit bij kunnen helpen (uiteraard bij training achterhand en heeeeeel veel stapwerk op harde ondergrond)
Addicty schreef:Andere voertips voor kieskeurigen? )